Brøndby - No Wins Away

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Jeg håber Brøndby rykker ned, det kunne være årets bedste begivenhed :D

Men tror dog alligevel ikke det sker, men BIF skal da godt nok til at tage sig sammen og mon træneren holder 3 kampe mere? Mit gæt er Hell no!

Der skal ske lidt dratiske ændringer på BIF's mandskab, og Lorentzen skuffede mig sammen med resten af BIF's hold mod FCM. Men forventede man ikke bare lidt mere af Lorentzen?! :)

Har lidt medlidenhed med BIF selvom jeg er FCK fan :)

Op med ho'det ven ^^
He who dies with honor is a dead man!
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

FUCK hvor kan I dog tude.. Det var da sindsygt.. Wake up and smell the fucking coffee... I SER DANSK FODBOLD? Måske den aller mest dødsyge fritidsbeskæftigelse næste efter kvinde håndbold.

- En ting er at I bruger tid, penge, kræfter og energi på det... En anden er at I kan hidse jer op over det?

GET A FREAKING LIVE BOYS!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Den eneste der hidser sig op her er vist dig FrZ...

Og hvor fedt er det at hidse sig op over at andre hidser sig op over noget man finder ligegyldigt?

Almost quoting:

GET A FREAKING LIFE BOY

- grammatisk korrektur rettet efter nødvendighed.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

3dotz skrev:Sunshine...jeg har mistet meget for dig med den kommentar. Jeg håber det var en svipser fra din side, som kun faldt fordi den kom fra en landsmand.
Hehe det er jeg da ked af at høre
Billede
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

QrazyLeg skrev:Den eneste der hidser sig op her er vist dig FrZ...

Og hvor fedt er det at hidse sig op over at andre hidser sig op over noget man finder ligegyldigt?

Almost quoting:

GET A FREAKING LIFE BOY

Hahaha.. tænkte det samme og så korrekturen, jamen er vi brødre? :D

Don't answer that I don't wanna know the truth ^^
He who dies with honor is a dead man!
SeZTor
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af SeZTor »

Griner indlæg..
Alle hold skal sku ha modgang tror det er sundt!
::..=-+-=SeZTor=-+-=..::...:::You don't understand the way I feel:::...
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

QrazyLeg skrev:Den eneste der hidser sig op her er vist dig FrZ...

Almost quoting:

GET A FREAKING LIFE BOY

Fast typo... Har bare aldrig forstaaet fodboldfans i dk. Alle holdene spiller jo helt af helvede til, og saa kan I tude saa meget, hvis nogen kalder "jeres" hold for et tegneserie hold.. Jamen.. Selvsagt er det tegneseriehold - det er jo en tegneserieliga.

Qrazy du bruger 200 linier (overdrivelse fremmer...) paa at forklare, at Broendby ikke spiller daarligt, men det bare er en periode osv. Helt aerligt, de spiller jo elendigt - de har altid spillet elendigt, og vil altid spille elendigt.

Ohh well, hvis man gerne vil bruge sit ellers alt for korte liv, paa at se meningsloese eledige fodboldkampe, saa hver velkommen - men kan I ikke holde jeres ligegyldige fodboldsnak til ligegyldige fodboldsider, som jeg kan blive fri for at besoege :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Eller du kan bare lade være med at klikke på topic, så er du også fri for at læse det...

Nej jeg siger jo ikke at Brøndby spiller dårligt i en periode - jeg siger faktisk at de spiller af helvede til (i hvert fald på udebane) - og har gjort det længe. Om de altid har spillet elendigt må komme an på hvilken spillestil man godt kan lide. Og givet at du ikke kan lide (dansk) fodbold og mener det er tidsfordriv, så går jeg ud fra at du vil mene det om alle (danske) hold. Du har da ret i at danske hold ikke spiller lige så fremragende som Barcelona, ManUtd, Milan eller hvem fanden man nu retter blikket mod i de store lande. Men kan man forlange det?

- At du netop tager udgangspunkt i min mening om hvorledes Brøndby spiller, er vel også et udtryk for at du ikke har fattet hvad mit indlæg gik ud på?

At fodbold er meningsløst og danske kampe er elendige, sammen med den fodboldsnak, der unægteligt følger med i den ramme, så vil jeg med garanti kunne nævne dele af din interessesfære jeg finder meningsløs, ligegyldig og et rent "waste of time". For den sags skyld kunne jeg finde de ti første emner herinde fra den sidste måned jeg finder dybt åndsvage. Næsten samtlige youtube/myspace/googlevideo-links, der nævnes herinde for lige at starte et sted. Jeg har eksempelvis heller ikke klikket på linket i dette topic. Og for at tage dine egne indlæg i den sidste uge, så vil jeg da også mene at events annonceret dagen før de finder sted i den anden ende af landet - jeg er ikke en sej østsjællænder - så vil jeg mene den info er ret ligegyldig for mig. Skulle jeg også skrive derinde at du skulle holde dine ligegyldige og spild af tid events for dig selv, så jeg er fri for at læse det?

---

Iøvrigt, hvor er du henne af i tiden siden du skriver på dette tidspunkt af døgnet og ikke har æøå?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nevermind, læste lige din udflugtsdestination et andet sted :D
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

FrZ: Jeg skal da lige love for at du er kommet på banen i fodbold-debatten... ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Hvis ikke man er provokerende, saa kommer der aldrig en god debat paa banen :)

Ja, der er meget skidt, som jeg og andre spilder deres og min tid paa. Du naevner i flaeng en raekke internetsider, som er kendt for at draebe tid.

Lad os summere min holdning ned til foelgende: Man spilder sgu sin tid for meget i den moderne verden. Men fodbold er en tissluger og pengesluger jeg aldrig vil forstaa.
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

FrZ skrev:Lad os summere min holdning ned til foelgende: Man spilder sgu sin tid for meget i den moderne verden. Men fodbold er en tissluger og pengesluger jeg aldrig vil forstaa.
Det er da godt vi ikke alle sammen er ens og har samme holdninger.. Så ville verden sq være kedelig at leve i.. Om så man bruger sin tid på at se sport, spille computer eller sidde her inde og skrive. :)
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

FrZ skrev:(...)Men fodbold er en tissluger (...)
Bvadr..! ;) :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hehe I underholder mig :)

Ligesom jeg følte mig underholdt for leden dag uden for malorca bar hvor en flok røde og hvide landmænd sang fælles sang.
Besvar