Design et logo
Redaktør: Moderators
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
Design et logo
Er der ikke en herinde der kunne tænke sig at tjene en lille skilling ved at lave et fedt logo. Logoet skal indholde (MB Data).....
Håber der er der kan hjælpe...
/Dj Pantheon
Håber der er der kan hjælpe...
/Dj Pantheon
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
flere informationer - så kan jeg også lokkes.! Og hvornår skal du bruge det?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
- Dj Pantheon
- Kontakt:
Jeg skal bare bruge det inden 14 dages tid, det er til et projekt om IT, hvor jeg skal starte mit eget firma. Har ingen anelse om hvordan det skal se ud, men farverne må gerne være hvidt/sort/blåt.....
Men er villig til at betale 100 - 150 kr......
Hvis der er en som er hård til det, tager det vel ikke så lang tid
/Dj Pantheon
Men er villig til at betale 100 - 150 kr......
Hvis der er en som er hård til det, tager det vel ikke så lang tid
/Dj Pantheon
Det handler ikke om at være hård til at lave logo, i forhold til hvilken tid det tager.
Selvfølgelig kan man have en vis erfarring der gør at man hurtigt kan smide noget ligegyldigt sammen som den lokale smed ville købe.
Men skal man lave et ordentlig logo er det selve den kreative fase der tager tid, ikke selve udformningen.
Og den kreative fase bliver ikke meget hurtigere grundet rutine.
Selvfølgelig kan man have en vis erfarring der gør at man hurtigt kan smide noget ligegyldigt sammen som den lokale smed ville købe.
Men skal man lave et ordentlig logo er det selve den kreative fase der tager tid, ikke selve udformningen.
Og den kreative fase bliver ikke meget hurtigere grundet rutine.
- Dj Pantheon
- Kontakt:
De logoer jeg har vaeret med inde over i forbindelse med mit arbejde blev altid udformet i en laaaaang proces.
Foerst blev der lavet 100 logoer, saa blev der udvalgt 10 paa baggrund af firmaets direktion, de 10 blev saa alle lavet i 10 varianter, og saa blev der igen udvalgt 5, som gik videre i en ny runde, osv.
Det tog omkring 2-3 maaneder at lave logoet til NRGi, men det blev ogsaa fedt tilsidst.
At lave et tilfaeldigt logo tager vel ikke mere end 10 sek?
Foerst blev der lavet 100 logoer, saa blev der udvalgt 10 paa baggrund af firmaets direktion, de 10 blev saa alle lavet i 10 varianter, og saa blev der igen udvalgt 5, som gik videre i en ny runde, osv.
Det tog omkring 2-3 maaneder at lave logoet til NRGi, men det blev ogsaa fedt tilsidst.
At lave et tilfaeldigt logo tager vel ikke mere end 10 sek?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.