Hjælp! Køb af trådløs router til Cybercity

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Nu fik jeg ikke downloadet programmet du linkede til zivago, men er der forskel på den udgave du linkede til i forhold til det der ligger på siden ?

Har nemlig en kammerat som har brugt det på selve siden, men som ikke får et bedre resultat.

Jeg tog faktisk og mailede en af vores undervisere idag og informerede ham om løsninge og spurgte til hvorfor vi ikke fik den fortalt.

Hans svar som jeg skrev tidligere at det er 3. parts plus at en fuldt opdateret XP maskine ikke har problemmet.
Zivago

Indlæg af Zivago »

DjMail skrev:Nu fik jeg ikke downloadet programmet du linkede til zivago, men er der forskel på den udgave du linkede til i forhold til det der ligger på siden ?

Har nemlig en kammerat som har brugt det på selve siden, men som ikke får et bedre resultat.

Jeg tog faktisk og mailede en af vores undervisere idag og informerede ham om løsninge og spurgte til hvorfor vi ikke fik den fortalt.

Hans svar som jeg skrev tidligere at det er 3. parts plus at en fuldt opdateret XP maskine ikke har problemmet.
1:

Jeg har ikke chekket om det er den samme version, der ligger på homepagen, som den udgave jeg uploadede. Jeg uploadede den udgave jeg havde, da linket på homepagen ikke fungerede.

2:

Jeg kan på ingen måde fortælle dig, hvorfor programmet ikke fungerede på din kammerats pc. Måske har han brugt det forkert. Der er jo trods alt ret mange indstillinger i det, som man kan pille i.
Det har virket hos alle de folk, som jeg har hjulpet med at løse problemet på. Og det er efterhånden en hel del. Dertil kan du jo selv prøve at google lidt - også i nyhedsgrupperne, og selv læse om de mange personer som har løst problemet med programmet.
Det har da iøvrigt også virket hos Bluenzi, som startede denne tråd.

3:

Det er ikke korrekt, at alle fuldt opdaterede maskiner - ikke har problemet. Jeg har set flere fuldt opdaterede maskiner, som har haft problemet. Jeg har skrevet før, at der er nogen fabrikatanter af netkort, som løser problemet i deres drivere. Hvis man derfor kører med opdaterede netkortsdrivere, fra disse fabrikanter - har man selvsagt ikke problemet. Men - selv på fuldt opdaterede XPér - eksisterer problemet.

4:

Med hensyn til din lærers kommentar om at det er 3 parts programmer - så læs mit tidligere indlæg. Iøvrigt, så bør din lære da informere jer om at det er et kendt problem, ligemeget om det kan løses ved hjælp af netkortsdrivere, manuel editering i registrerings databsen, 3 parts programmer - eller på anden måde få rettet fejlen.

Ikke mere fra mig, om dette topic. Folk har fået en løsning på et kendt problem, og et program, som er ret kendt for at udbedre fejlen med succes. Om de vælger at bruge det eller ej, fordi det er et 3 parts program - er mig underordnet. Bluenzi fik løst sit problem, og det er hovedsagen.
At ISPér ikke vil oplyse kunderne om mulige løsninger - hvis de kender problemet, undres jeg over. De kan sagtens fraskrive sig ansvaret for problemer, som skyldes 3 parts programmer. Men al det har jeg skrevet om tidligere, og jeg vil ikke bruge mere kridt på at skrive mere om det her, som jeg betragter som et afsluttet topic.

The end.....

Zivago
Besvar