Billigt internet i indre københavn

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
BB
Chart Attack VIP

Billigt internet i indre københavn

Indlæg af BB »

Min bror står for at flytte til københavn.

Og han skal jo selvfølgelig have noget internet. Men hvad findes der af billige løsninger derinde. Han har ikke noget at bruge Ip telefoni til, så det skal der ikke tages højde for.
Til gengæld skal der helst være mulighed for trådløs router.

Det han har kigget på er indtil videre cybercity og fullrate som ligger nogenlunde ens med priser.

Hvad har i af mulige løsninger?
BB\\
I'm not so think as you drunk i am...
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Fullrate levere ikke den båndbredde de påstår og som man betaler for. Det har der været lidt snakken om herovre.

Test din internetforbindelse med http://bredbaandsmaaleren.it-borger.dk/

Se om du har den båndbredde du betaler for..

Evt kan det be/afkræftes af brugerne herinde om fullrate er pålidelig nok og det samme gælder for alle andre internetudbydere.

Jeg har selv TDC fordi jeg fik kabeltv pakken med i. Og jeg målte min båndbredde og lå lidt over de 2mbit/512 jeg skulle ha', så ingen klager herfra, bortset fra prisen, det er en lidt ½ dyr løsning.
He who dies with honor is a dead man!
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

jeg har cph-metronet da jeg ikke gider ha en fastnet tlf og jeg er godt tilfreds....
Shik

Indlæg af Shik »

Jeg er også fint tilfreds med CPH-Metronet, få nedgange.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

feffe du har cph net fordi ikke vil have fastnet ? det skal du jo heller ikke hos alle udbydere. Så det er da en nuderlig konklusion.

Jeg tror fullrates problem i it borgers test er at den ikke starter forfra på noget tidspunkt. Det regner gennemsnit osv ud fra dag et og til dags dato.
Fullrate havde nogle problemmer i etablerings fasen med noget central udstyr osv. Så der leverede de ikke nok hastighed, det tror jeg at de gør idag.
Brugeravatar
BB
Chart Attack VIP

Indlæg af BB »

Jeg takker for indlæggene og har givet info videre.

Jeg tror det ender med cc solo løsning.
BB\\
I'm not so think as you drunk i am...
Brugeravatar
Cubefyr
Chart Attack VIP

Re: Billigt internet i indre københavn

Indlæg af Cubefyr »

BB skrev:Min bror står for at flytte til københavn.

Og han skal jo selvfølgelig have noget internet. Men hvad findes der af billige løsninger derinde. Han har ikke noget at bruge Ip telefoni til, så det skal der ikke tages højde for.
Til gengæld skal der helst være mulighed for trådløs router.

Det han har kigget på er indtil videre cybercity og fullrate som ligger nogenlunde ens med priser.

Hvad har i af mulige løsninger?
jeg vil forslå solo bredbånd fra cybercity så.. perfekt valg hvis han surfer meget og vil klare det hele selv..

http://www.cybercity.dk/produkter/priva ... ash_banner

Håber det kan bruges!
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

DjMail skrev:feffe du har cph net fordi ikke vil have fastnet ? det skal du jo heller ikke hos alle udbydere. Så det er da en nuderlig konklusion.
Det skulle man hos fullrate da jeg bestilte mit.
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Men ved fullrate er det IP-telefoni. Du skal ikke betale for et abonement eller lignende. Og kun for det forbrug du har.
Ikke helt det samme som almindelig fast net.
Hurtigere klovn, hurtigere..
Besvar