Hjemmeside

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Hjemmeside

Indlæg af Maunus »

Nogen som har et forslag til hvor jeg skal søge hen hvis jeg har en hjemmeside jeg gerne vil have nogen til at udarbejde for mig?

Siden skal fungere ligesom trendsales eller qxl. Der skal være så kunder kan logge ind, og oprette deres egne varer.. Og så skal de kunne betale nogle penge til mig. :)

Og hvordan kan jeg sikre mig at ingen løber afsted med min ide mens hjemmesiden bliver lavet?
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Tror 'din' idé efterhånden har været i brug mange år...
Hvordan vil du udkonkurrere trendsales og qxl?
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Siden skal bare fungere på samme måde i princippet.
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

held og lykke. hvis du ik selv ka starte det op. så tror jeg du skal et smut omkring banken..
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Tak

Hjemmesiden skal bare fungere på samme måde, jeg har noget andet i tankerne. Det kommer ikke til at koste mig det store at starte op.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu siger han også at det blot skal være i stil med. Hvis han skal undgå at nogen stjæler idéen fra ham (givet at den indeholder noget nytænkende/innovativt og ikke er et site-ripoff), så har han nok ikke skrevet den præcise definition på et offentligt tilgængeligt forum. I så fald, hvis den "blot" er som de to nævnte sider, så er der ikke chance for at nogen stjæler den. Den er nemlig allerede lavet og kopieret i 1000-tal.

Hvem der skal lave en hjemmeside siger du? Der er flere tråde herinde der omhandler hjemmeside-kodning og -design. Så det er blot at søge lidt. I det det er en handelsside, så skal du være klar på at smide i hvert fald 20-25.000 kr. efter projektet som minimum. Jeg vil ikke være overrasket hvis beløbet kan være fire-doblet. En eventuel markedsundersøgelse inden du går igang vil nok være at foretrække. Hopper du på en bus-undersøgelse ved Gallup kan du slippe med 5000,- kr for en sådan vil jeg tro.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Takker, det må jeg jeg lige søge efter engang.
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

Maunus skrev:Tak

Hjemmesiden skal bare fungere på samme måde, jeg har noget andet i tankerne. Det kommer ikke til at koste mig det store at starte op.
hmm.. nu sige meget at starte op, altså du ville spare meget, hvis du fx. selv kunne kode din hjemmeside eller du havde en partner, som kunne hjælpe dig der...

ellers tror jeg du kommer til at slippe mindst 15.0000 (hvis det er en privat der gør det), samt du kommer til at slippe yderligere min. 5000 for at få lave et betalingsmodul til side, samt oprettelse hos PBS + månedeligt beløb.

så billigt bliver det ikke...
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

lav det selv i stedet for at få andre til det.! Det vil tage lidt tid at lære php og html eller hvad du har tænkt dig at bruge, men så sparer du pengene og du kan altid selv redigere siden uden omkostninger.

Virker lidt useriøst at alt skal laves for dig - du har blot idéen. Virker absolut ikke som om du har styr på det, men held og lykke da :D
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Nogle som kender et sted jeg kan lære noget php eller noget bedre end html? Har lavet lidt html og kunne godt tænke mig komme videre så jeg kan lave login og nogle af de ting som jeg faktisk skal bruge på den hjemmeside jeg søger.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Deejay_Wonder
Kontakt:

BRUG NU GOOGLE

Søg på php howto og der dukker sindssygt meget op du kan bruge.

http://www.phpartikler.dk/
Tilmeld dig nu
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

Maunus skrev:Nogle som kender et sted jeg kan lære noget php eller noget bedre end html? Har lavet lidt html og kunne godt tænke mig komme videre så jeg kan lave login og nogle af de ting som jeg faktisk skal bruge på den hjemmeside jeg søger.
hmm... tror ikke du finder noget bedre end HTML, da html jo er det der fortæller browser hvordan siden skal se ud, det du søger er noget aktivt "html" i form af ASP, ASP.net eller PHP fx.

Asp kan du lære om på www.html.dk

ellers tjek www.w3c.org
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

ok tak tror jeg har fået en masse at vide nu :)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Deejay_Wonder skrev:lav det selv i stedet for at få andre til det.! Det vil tage lidt tid at lære php og html eller hvad du har tænkt dig at bruge, men så sparer du pengene og du kan altid selv redigere siden uden omkostninger.

Virker lidt useriøst at alt skal laves for dig - du har blot idéen. Virker absolut ikke som om du har styr på det, men held og lykke da :D

Hvorfor virker det useriøst hvis han nu havde pengene til det? Der er da en masse virksomheder som ikke selv koder og sådan lige sætte sig selv ind i html og php og lave noget i stil med qxl er nok heller ikke bare lige noget du gør over en weekend.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Deejay_Wonder
Kontakt:

han formulerede det lidt på den her måde:

Jeg vil gerne starte en virksomhed - hvad gør jeg?
Tilmeld dig nu
Besvar