Opskriften alle bør kende!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Billede

Der var det omtalte halstørklæde, dog ikke burberrymønster.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Men Gucci (:
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

LOL for helvede.
Billede
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

Maunus skrev:Men Gucci (:
MT^1 wannabe :P
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

...

Indlæg af T-Man »

Fuck alle de tøsedrenge... man skulle fandme tro de gik rundt med en fisse :P

Og nej er ikke jaloux til dem der skulle tro det hehe
<HR>
<center>:)</center>
Silian^

Indlæg af Silian^ »

aroxdk skrev:Haha - Dagens grin. Rigtig sjove billeder :multi:
Den forumtråd er virkelig kanon 8)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

T-Man
Nogen af dem som ikke er så hardcore går også rundt med en fisse. (: Den sidder bare ikke på dem.
EMR

Indlæg af EMR »

Maunus skrev:T-Man
Nogen af dem som ikke er så hardcore går også rundt med en fisse. (: Den sidder bare ikke på dem.
Wtf ? Du gør det måske selv?
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

De pop drenge kan satme score flotte damer, har aldrig været så misundlig på en af mine venner haha, har sgu aldrig set noget lignende!
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

Da Clown skrev:
Maunus skrev:Men Gucci (:
MT^1 wannabe :P
:BIG: :BIG: :BIG: :BIG: :BIG: :BIG: :druid: :offtheair: :offtheair: :angel1: :coffee2: :crybaby: :help: :occasion5: :pottytrain4: :sign8: :tongue9: :violent1: :toothy7:

Poul Smith, Gucci, Burberry, Marc by Marc Jacobs
, LV, Versace, Dior Homme, D&G.... jeg føler mig stadig såret... !....

flash altid mere mere end 5 mærker hver gang du ibyen og altid logo print!
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

mt^1 skrev: flash altid mere mere end 5 mærker hver gang du ibyen og altid logo print!
Mener du det?
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

Maunus skrev:
mt^1 skrev: flash altid mere mere end 5 mærker hver gang du ibyen og altid logo print!
Mener du det?

sådan er det når man har råd...

rich kids 4 ever...

Grey Goose, Dom Perignon, Cristal OG ALTID Nebuchadnezzar udgaven......
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Jamen tager du det helt seriøst med at vise 5 mærker når du er i byen? Ville sgu nødig se et billede af dig.. hold da op, har ikke mødt nogen som har været sådan, kan godt selv gå i en lækker mærke trøje men hvis jeg endelig køber mig en så gider jeg fandeme ikke have noget med deres klamme logo ud over det hele f.eks. et halsterklæde med burberry, man må fandeme føle sig som et reklame skilt? Det er jo meget federe hvis man har lidt dyrt stuff og man ikke render og viser det. Ville også hellere vælge et helt sort læder bælte med et LV spænde i forhold til et bælte fyldt med deres motiver på, det er for latterligt synes jeg.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Poster du bare for at poste? Får man ikke længere lektier for i folkeskolen som man skal lave.

Du ender med flere indlæg end Chreddy og må da snart nærme dig rekorden for flest indlæg pr. dag.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Hofmeister

Indlæg af Hofmeister »

Maunus
Du shopper da tøj i Bilka?
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Ja hvis der er noget fedt så kunne jeg sgu godt, men har nu ellers aldrig købt noget tøj i Bilka..
Daffy^
Kontakt:

Indlæg af Daffy^ »

Maunus skrev:Billede
Er jeg god nok til at følge opskriften?
Det er sq da Nas til højre! Ham og hans profiltekst har jeg skraldgrinet af mange gange på denne side, når jeg har været inde for at stemme på min kæreste (billede 311 btw)

http://www.4ucasting.dk/billede/106
Daffy
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

LOL LOL LOL!! Hvor er han da bare max til grin! :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

mt^1 skrev:
Maunus skrev:
Mener du det?

sådan er det når man har råd...

rich kids 4 ever...

Grey Goose, Dom Perignon, Cristal OG ALTID Nebuchadnezzar udgaven......
Flasher man mærker med logo-print når man er i byen er det netop fordi man ikke har råd. Jeg fatter stadig ikke hvad der er fedt ved at gå i mærker, der skriger langt væk af et kæmpe logo. Sommerens store modefænomen hos de ikke for smarte kvinder er en trøje hvor hele mønstret er Dolce&Gabbana - og fuck den er gyselig.

Hvis man skal gå i mærketøj så lad være med at købe de små tillæg som et skaldet halstørklæde fra eksempelvis Burberry (hvilket nok er den mest opblæste mærkevare til dato). Køb noget ordentligt. Flere sæt og lad være med at vælge noget, der skriger på noget som man ønsker at være - men alligevel ikke har personlighed til at bære. Den der ansigtscreme, som åbenbart er standard til enhver, der vil høre det musik hende blondinen med patterne kan synge med på fordi den er "ååh såååå god! den der sang, da den minder hende om da hende og veninden første gang lavede et eller andet ligegyldigt på en eller anden ligegyldig tur men som rørte hende helt vildt" - det holder bare ikke når det tætteste man kommer på Godfather er at have set filmen hos en kammerat og synes den er var rimelig lang med for lidt af de der biljagter, der var overdrevet kodyle i The Fast and the Furious. Sjovt nok er det også den slags tab..., øh personer, der pumper penge i drinks til den førnævnte blondie med gaffatapeindbundne og push-up-udfyldte-bh patter presset op under snuden på sig. Når aftenen er ved at ende siger hun "tak for en god aften, det var hyggeligt at snakke med dig" og tump.., personen ender med at gå hjem med hendes knap så lækre veninde, der iøvrigt er helt tosset med det der Jules Vernes skrivestil og Descartes tankegang. Lidt nederen over ikke at kunne følge med i samtalen forestiller han sig så ønsketøsens ansigt og krop, mens han leverer omkring et par tusinde næste-generation ind i hendes svælg...

Jeg kender iøvrigt to piger, der i to år gik i byen på den måde. De ledte efter den type fyre af den simple grund, de ikke gad betale for deres drinks. Og hver eneste weekend gik de godt beduggede hjem, samtidig med deres kæreste egentlig godt kunne se det smarte i husholdningsbudgettet på den måde.

- Den kloge narrer den mindre kloge. Men ok han fik sex han kan snakke om med sine venner næste dag på caféen, der tager 93 kr. for en friturestegt bøf, på et sparsomt salatblad mellem en ret så sej durumbolle. Prøv oplevelsen på Cafe Styggekrumpen i Aalborg iøvrigt. Det sted er fyldt med tabe..., øh aalborgensisk indavl (læs: beklagelig fremtid).

Lige en anden ting. NightLife/DKBN-billeder er ikke sjove eller underholdende. De er med til at fremavle medieliderlighed og en se-på-mig kultur, der resulterer i at dem der ikke får den fornødne opmærksomhed ender med at deltage i "Livet Er Fedt" og når den programrække så er over så vil man ud og holde foredrag. Når folk så finder ud at Merete faktisk blot er hamrende uintelligent og egentlig ikke har noget som helst at sige, så søger hun til tv igen og derfor skal seerne nu nok en gang døjes med at den gyldne sendetid bliver forpestet med hendes små-dagligdagsproblemer. Vræl, grunden til du ikke kan tabe dig Merete er at du hver gang kommer forbi en bager, forøger hele omsætnngen i kommunen ret så proportionalt. Surprise - fordi der står fedtfattigt på produktet så er det stadig købt hos en bager. Det burde da forhelvede give dig et praj om at det måske ikke er lutter gode proteiner, vitaminer og sunde kulhydrater det hele. FJOLS!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Shiaat QzL\\ du er godt nok "on-an-off-topic-rampage".

Hvad angår de der fyre byen, så er det jo bare om at holde sig fra Envy og (S) (og morten_t). Det er så wannabe at det hænger en langt ud af halsen. Det er folk der aldrig kommer til at lave rigtige penge, men bruger hele deres liv på at opretholde et eller andet underligt image omkring deres indkomst.

Hvis de endeligt laver rigtige penge, er det oftest meget meget "grå" penge, eller blot overdrevet dødssygt nat-arbejde....

Sjovt som folk der er på studier altid vil skille sig ud af sådanne mængder meget hurtigt, ved at vende ryggen til og gå videre (og det kommer fra en der læser på CBS af alle skoler).

Ohh well.. De holder vel gang i økonomien?...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar