Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Morten T - Det er hårdt at være god. Man skal høre for meget
Maunus - Tror bare ikke du kender morten t og resten af os. Det lader det ikke til med dine mærkelige kommentarer og poster. Nok derfor du tit bliver flamet.
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Morten T - Det er hårdt at være god. Man skal høre for meget
Maunus - Tror bare ikke du kender morten t og resten af os. Det lader det ikke til med dine mærkelige kommentarer og poster. Nok derfor du tit bliver flamet.
Haha... So true.. (Kender dog kun mt og ingen andre. ..
MEN, jeg ved så ikke personligt om jeg helst vil gå i byen i en trøje hvor hullet til halsen er klippet fra skulder til skulder ELLER en beigefarvet polo hvor der står CHARTATTACK på brystet.
9 skrev:MEN, jeg ved så ikke personligt om jeg helst vil gå i byen i en trøje hvor hullet til halsen er klippet fra skulder til skulder ELLER en beigefarvet polo hvor der står CHARTATTACK på brystet.
Der er nok heller ej mange, der render rundt i dem sådan i byen generelt :S - end ikke til CA festerne har folk dem på længere. Så spørgsmålet er vel ikke rigtigt relevant i den sammenhæng mere?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
CA-poloen til hver en tid. Glemmer aldrig da vi var i byen i Aalborg. Bag mig står en skaldet, og knap så tiltalende steroideperson. Mit hår var halv-langt og han prikker mig på skulderen og siger et eller andet jeg ikke hører hvorfor jeg beder ham gentage sætningen. "Du har hår som en pige" kommer det fra intelligenskvotientens bundprop. "Ja og du ligner sgu René Dif på en dårlig dag" var min lidt overraskede respons.
"Skal du have tæsk eller hva'!?" udbryder tågehornet.... og skal til at trække armen syd om grænsen for at gøre klar til at fyre en knytnæve i fjæset på mig. Indtil han ser min trøje med det nok så tydelige CHART ATTACK på og kigger på de tre til fire næste borde, hvor Feffe, On3, Bykovsky, nco, Haude, Kloojve, FrZ og cirka fem andre står med trøjer af samme mærke og med samme skrift. Steroide Karl og Lolita Lullus æreskunde får de små grå til at tænke hurtigere end den totalt fede overgejlede Scooter han havde som 14-årig kunne accelerere, og indser dermed at det måske ikke var den smarteste idé han havde fået længe. Og da der er laaaangt mellem idéerne på tagterrasen må det siges at være en virkelig hård beslutning at lægge den på hylden igen. Men fornuften opbrugte på denne aften sin kvote for de næste par år. Skulle fænomenet ske igen, så sender hjernen en kreditnota i hvert fald.
Og nej jeg er ikke en sucker for uniformer eller ensrettethed. Det var bare en ganske sjov hændelse (da den endte godt for undertegnede), jeg ofte kommer til at tænke på når jeg trækker i en af de efterhånden en del polotrøjer jeg har fra CA.
- og nej jeg har intet mod René Dif. Det var bare den første skaldede person jeg kom i tanke om, der ville have en genkendelsesværdi hos tumpen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg måtte dele denne her med jer.. endnu et klasse eksempel på misbrug af selvbruner... Men det er vist ikke det eneste man kan sætte spørgsmålstegn ved...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.