Hey alle
Jeg har en HP laptop HP G5000 så ville lige høre om hvis jeg skal sætte den sjover til om hvilken kabel jeg skal bruge for at jeg skulle kunne se film fra min bærbare på Fjernsynet? Og hvor man kan købe sådan nogle henne?
Kjeldsen
Kabel til HP
Redaktør: Moderators
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
Det gør du her : http://www.alle-kabler.dk/svhs_kabler_58_da/
Og det øvereste kabel er sådan et du skal bruge..
/Dj Pantheon
Og det øvereste kabel er sådan et du skal bruge..
/Dj Pantheon
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
...ja, og hvis den udgang er S-VHSWill skrev:hvis der er tv udgang på det
Jeg ved ikke om der er audio bøsninger i laptoppen, men ellers er minijack i headphone bøsningen er fin løsning...
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Jo præcis.
Hvis der er ´normale´ lydkort ind/udgange, bruger du bare dem direkte i dit anlæg.
Hvis de ikke er der, sætter du bare linekablet i headphone bøsningen, og direkte i dit anlæg.
Men pas på med lydstyrken - der er trods alt et lille forstærker trin til hovedtelefonerne, så dæmp lydstyrken inden du lukker op for anlægget
Hvis der er ´normale´ lydkort ind/udgange, bruger du bare dem direkte i dit anlæg.
Hvis de ikke er der, sætter du bare linekablet i headphone bøsningen, og direkte i dit anlæg.
Men pas på med lydstyrken - der er trods alt et lille forstærker trin til hovedtelefonerne, så dæmp lydstyrken inden du lukker op for anlægget
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .