Kabel til HP

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Kjeldsen

Kabel til HP

Indlæg af Kjeldsen »

Hey alle

Jeg har en HP laptop HP G5000 så ville lige høre om hvis jeg skal sætte den sjover til om hvilken kabel jeg skal bruge for at jeg skulle kunne se film fra min bærbare på Fjernsynet? Og hvor man kan købe sådan nogle henne?

Kjeldsen
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Det gør du her : http://www.alle-kabler.dk/svhs_kabler_58_da/

Og det øvereste kabel er sådan et du skal bruge..

/Dj Pantheon
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

hvis der er tv udgang på det ;)
Kjeldsen

Indlæg af Kjeldsen »

Nice mange tak skal du have Dj Pantheon :D

Kjeldsen
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Will skrev:hvis der er tv udgang på det ;)
...ja, og hvis den udgang er S-VHS ;)

Og så vil jeg da lige tilføje, at hvis TV´et har et S-VHS stik, lige som laptoppen, så er der jo ingen grund til at købe kablet med det teknisk MEGET ringere scart-stik.
S-VHS i begge ender er at foretrække.
Og husk lige, at der skal seperat audiokabel til - S-VHS indeholder kun billede.
Jeg ved ikke om der er audio bøsninger i laptoppen, men ellers er minijack i headphone bøsningen er fin løsning...
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Kjeldsen

Indlæg af Kjeldsen »

Vil det ikke sige jeg bare kan sætte anlæget til min laptop? altså bare med den normale lydudgang?

Men tak for info: Plys - det nye kuld:)
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Jo præcis.
Hvis der er ´normale´ lydkort ind/udgange, bruger du bare dem direkte i dit anlæg.
Hvis de ikke er der, sætter du bare linekablet i headphone bøsningen, og direkte i dit anlæg.
Men pas på med lydstyrken - der er trods alt et lille forstærker trin til hovedtelefonerne, så dæmp lydstyrken inden du lukker op for anlægget ;)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Kjeldsen

Indlæg af Kjeldsen »

Ja men det er bare et normal lydkort indgang... Men den plejer ikke have nogle problemer med at spille godt :) Plejer godt at kunne fyrre rimelig godt op under anlæget 8)
Besvar