Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Alt det er fint nok, men min bærbare har som så mange andre lyd udgang til jack på fronten helt nede hvor den støder på standeren, hvilket gør at der ikke er ret meget plads til at smide et stik i der..
Jeg kan ikke lige se, hvordan du kan bruget en USB / jack adapter til lyden.
Som standard er dit lydkort bygget til at sende lyden analogt ud af et jack stik. Hvis det er muligt i dine lydkorts indstillinger, at sende lyden ud digitalt - via et USB stik - så er du et stykke af vejen. Så skal du bare have en form for USB adaptor med indbygget analog konverter, som du kan sætte din hovedtelefon til. (Der findes vist nogle trådløse logitech hovedtelefoner, som kan klare problemet.)
Men jeg mener ikke, at det er ikke teknisk muligt, med et simpelt adapter kabel, at lave en analog udgang, ud fra en digital USB port. Endvidere skal lydkortet også - som tidligere nævnt, understøtte omdirrigering af lyden til USB. Og det har jeg nu aldrig set på en bærbar, og kun på enkelte stationære maskiner.
Hvis du absolut skal have lyd via din USB port - så køb et eksternt USB lydkort.
Hvis du kigger på det link, som Will, har oplyst - kan du se: USB 5.1 Audio konverter/adapter. Det er sådan en fyr du kan bruge. Det er faktisk et 5.1 lydkort - som løser dit problem.