David Morales feat. Juliet Roberts - Needin' U II

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

David Morales feat. Juliet Roberts - Needin' U II

Indlæg af gentlemanfinn »

Nogen der har den klassiske house sag i ordentlig kvalitet?
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
gentlemanfinn

bump
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Mener du der er en 2'er, eller er det den originale udgave (David Morales Presents The Face - Needin' U) du er efter
Needin' U II

Nå, nu kan jeg se i mit arkiv at jeg har en mp3, der hedder det du er efter. Det er en grupperelease, så jeg ved ikke om det er den du vil have i bedre kvalitet end VBR... eller?
gentlemanfinn

Det er 2'eren så at sige hvor det er med Juliet Roberts på vokal
altså den her: http://www.discogs.com/release/509854

Så hvis du har den må du meget gerne smide den op :-)
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Her er hvad jeg lige kunne finde. Soul 2 Soul, Dub og Anthem fra samme vinyl og så heldigvis et cd rip af Anthem mixet fra en Promo Only. Dengang var det jo 192 og ikke vbr. My bad ;)
Havde egentlig ikke rigtig fanget den her udgivelse, men jeg kan huske da jeg glædede mig til originalen i 1998. Dengang var Morales det største man/(jeg) kunne forestille sig :)

http://www.sendspace.com/file/bi2ww0
gentlemanfinn

Mange tak det var lige den jeg var ude efter :-)
Konge nummer,
Besvar