så kører de med medion pc´erne igen... men kan det batale sig ?
kan dog ikke lige huske hvilken model det var fra reklamerne...men måske kan andre hjælpe..
fandt lige lidt extra info:
Medion:
Intel® Core™2 Duo-processor E4300
(1.8 GHz, 2MB L2 Cache, 800 MHz FSB)
NVIDIA® GeForce® 8400 GS grafikkort med 128 MB DDR2
2048 MB DDR2 SDRAM, 533 MHz 64 Bit
320 GB SATA harddisk, 8 MB Cache, lynhurtig med 7200 o./min
Integreret tv-tuner til digitalt (DVB-T) eller analogt fjernsyn
Med den integrerede brænder kan du uden problemer skrive på overfladen af LightScribe™-kompatible cd-/dvd-medier, når selve brændingen er færdig. Det skaber orden og ser godt ud
Plus surround sound lydkort og en fuld software pakke md vista, bullguard nero og noget mere.
Stationær til 3999 i aldi
Redaktør: Moderators
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
I .de har aldi's medion pc'er altid fået ok test resulater når de er blevet testet af diverse computerblade
For 3.999 DKK er der sku ikke meget at pege på
Desuden har de også
Ekstern 500 GB HDDrive2Go Ultra Speed i Aluminiumskabinet til 999,- DKK d. 22/8
Magasinet Alt om Data har desuden testet den :> http://www.altomdata.dk/index.php?modul ... 1&pid=4378Kraftigt overbevisende
Intel® Core™2 Duo processor E4300 (1.8 GHz, 2 MB L2 Cache, 800 MHz FSB) Kraftig ydelse med lavt energiforbrug
Attraktive multimediemuligheder
Windows Vista® Home Premium med ny medie center brugerflade (forinstalleret og på DVD-ROM)
Krystalklart graikkort
NVIDIA® GeForce® 8400 GS Grafikkort med HDMI Interface og understøttelse af Microsoft® DirectX 10
Mere er ganske enkelt mere
2048 MB DDR2 SDRAM så du kan arbejde endnu hurtigere
Kæmpe harddiskkapacitet
250 GB Harddisk, lynhurtig med 7200 o/min, 8 MB Cache, til mere end 50.000 musiknumre, fotos
Ekstremt støjsvag
Ekstrem støjsvag takket være den innovative blæserteknik
Masser af tilslutningsmuligheder
Integreret 8-i-1 flash-kortlæser, 6 x USB 2.0, 1 x Hovedtelefon, 2 x Mikrofon, 2 x PS/2, 1 x D-Sub Com-Port, 1 x Parallel Port, 1 x RJ-45 LAN, 1 x Front Line Out, 1 x Side Surround Line Out, 1 x Center/Subwoofer Line Out, 1 x Back Surround Line Out, 1 x Line In. 1 x HDMI, 1 x VGA (D-Sub), 1 x TV out
Kæmpe Softwarepakke
• OEM-versioner preinstalleret og/eller på CD/DVD eller recovery-DVD
• Windows Vista® Home Premium
• Microsoft® Works 8.5
• Nero Essentials - Nero Burning ROM 7/ Nero Recode 2SE/ Nero Express 7/ Nero Vision 4 Express
• PhotoImpact 12 SE
• MEDION Home Cinema Suite - Power DVD 7/ PowerDirector 5 SE/ PowerProducer 4/ MediaShow
• BullGuard Internet Security-pakke - Inkl. 90 dages opdatering via internettet (gratis registrering påkrævet).
• System recovery fra Symantec
Multiformat DVD/CD-brænder
Understøtter alle populære CD/DVD-standarder inkl. Dual Layer DVD-R og DVD+R
Komfortable udvidelsesmuligheder
Med MEDION dockingstation kan du i to trin nemt tilslutte en ekstern harddisk HDDrive2go eller HDDrive2go UltraSpeed i USB-tilstand for på den måde at udvide lagerkapaciteten ( ekstern hardisk medfølger ikke)
Gælder fra d. 22/8
For 3.999 DKK er der sku ikke meget at pege på
Desuden har de også
Ekstern 500 GB HDDrive2Go Ultra Speed i Aluminiumskabinet til 999,- DKK d. 22/8
Senest rettet af Cokeline 20 aug 2007, 17:11, rettet i alt 1 gang.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
4000 for det er absolut ikke galt.
Det er en udemærket all-round pc som du også kan spille dog er det ikke en gamer pc.
Dog skal det siges at kortet efter sigende understøtter DirectX10 men det er en skrabet udgave! Det kører med PCI Express
Det er en udemærket all-round pc som du også kan spille dog er det ikke en gamer pc.
Dog skal det siges at kortet efter sigende understøtter DirectX10 men det er en skrabet udgave! Det kører med PCI Express
Jeg ved nu ikke... Har stadig betænkligheder ved Medion og Aldi. For mig er det en ret uheldig kombination. De Medionprodukter jeg har ejet har enten været alt for skrøbelige eller også har de ikke virket optimalt. Og ja, Aldi siger vel sig selv. Man får vel hvad man betaler for. Mon ikke også det gør sig gældende med den pågældene maskine?
Desuden synes jeg at jeg så i en Aldi/Medion reklame for nogen måneder tilbage at de skiltede med et grafikkort der hed noget i stil med Nvidia 7600 XXL eller noget i den dur. Og sjovt nok, kunne jeg ikke finde det kort nogensteder. Bruger Medion kort der ikke findes, 2. sortering kort, eller er det noget de selv har modificeret, eller får de deres kort fra Nvidia/ATI som de har kasseret? Nogen der ved nærmere eller er jeg helt gal på den?
Desuden synes jeg at jeg så i en Aldi/Medion reklame for nogen måneder tilbage at de skiltede med et grafikkort der hed noget i stil med Nvidia 7600 XXL eller noget i den dur. Og sjovt nok, kunne jeg ikke finde det kort nogensteder. Bruger Medion kort der ikke findes, 2. sortering kort, eller er det noget de selv har modificeret, eller får de deres kort fra Nvidia/ATI som de har kasseret? Nogen der ved nærmere eller er jeg helt gal på den?
Skal man skrive noget her?
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Tvivler på at de smider kasserede kort ind i de maskiner...
Jeg har læst diverse test af de maskiner fra Tyskland de siger alle at det er nogen okat all-round maskiner
Selvfølgelig er det ikke high-end komponenter de smider i men en okay computer til en fattig studerende.
Næsten det samme som bærbare fra Zepto
Jeg har læst diverse test af de maskiner fra Tyskland de siger alle at det er nogen okat all-round maskiner
Selvfølgelig er det ikke high-end komponenter de smider i men en okay computer til en fattig studerende.
Næsten det samme som bærbare fra Zepto