Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Hejsa.
Jeg skal til at i gang med at fifle med en ny Kolding single.
Men står lidt med om det skal være samme stil som sidst.
Teksten bliver sjov og catchy, skal i hvert fald prøve
men hvilken stil synes i det skal være?
Nu skal i tænke på det skal være radio stuff, så ingen hardstyle, qlimax osv..
lidt offtopic, men man kan ik lave et nummer i qlimax-stilen for den eksistere ikke, Qlimax er et show ligesom fx. sensation eller Roskilde Festivalen ...
man siger jo heller ik, skal vi ik høre noget roskilder eller lad os lige høre noget sensation black... hvad der spilles til Qlimax er hardstyle altså er det genren hardstyle man skal ha fat i, vis man vil ha det til at være ala det der spiller til qlimax
DJ Mick skrev:lidt offtopic, men man kan ik lave et nummer i qlimax-stilen for den eksistere ikke, Qlimax er et show ligesom fx. sensation eller Roskilde Festivalen ...
man siger jo heller ik, skal vi ik høre noget roskilder eller lad os lige høre noget sensation black... hvad der spilles til Qlimax er hardstyle altså er det genren hardstyle man skal ha fat i, vis man vil ha det til at være ala det der spiller til qlimax
er ret sikker på det var en joke fra goafreak's side.. han plejer at have rimlig godt fat i genre.. og da bestemt den slags
DJ Mick skrev:lidt offtopic, men man kan ik lave et nummer i qlimax-stilen for den eksistere ikke, Qlimax er et show ligesom fx. sensation eller Roskilde Festivalen :P...
man siger jo heller ik, skal vi ik høre noget roskilder eller lad os lige høre noget sensation black... hvad der spilles til Qlimax er hardstyle altså er det genren hardstyle man skal ha fat i, vis man vil ha det til at være ala det der spiller til qlimax :P
det er jo bare fordi folk ikke ved bedre.. lad dem endelig.. der blive spillet fed musik til qlimax.. og hvis man som dj får et request på "qlimax" så har man jo en rimlig bred vifte af numre man kan spille.. at den arto bumsede lille knægt, der har røget hash første gang ikke aner hvad det er.. er jo kun hans problem..
Jamen da han optrådte på mit discotek.......nå ja-----en look'a'like PRIME sendte. kom der da en ny dansk version af GABRY PONTE's Georgi.... sådan lød det da i mine ører....
Men for at vende tilbage til det med loo'a'like der! Ham der kom og optrådte var ærke sjællænder, men hvad jeg ved er KOLDING fra Skive... er vi ude i en dank MILLI VANILLI historie her.....fordi jeg er da lidt træt af at have booket en sådan FAKE til mit sted.......Publikum var godt nok også skuffede over showet.