Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Jeg søger alle sangene fra sensation black 2006 , evt. et udgivet album .. det er jo alt for nice det musik der blev spillet .
Hvis der er nogle der er stolte ejere af den samling eller det album så må i med glæde lige smide det op![/b]
edit: og ja jeg har prøvet at søge rundt på forummet efter en evt. udgivelse... og i må med glæde også godt lægge sensation black 2005 albummet / sangene op / mixet op !!
Det gør jeg nemlig. Efter din egen udmelding i Temaer til W610 tråden
DjMail skrev:vist det er svært hvorfor gør du det så
Implikatur kan sagtens anvendes på skrift, men det kræver at du skaber en visuel effekt i dit indlæg. Om det er ved brug af ord eller smileys eller andet er underordnet. Blot skal den bare være til stede når 2 menesker der ikke kender hinanden, på skrift skal kunne opfange implikatur. 2 folk der kender hinanden vil ikke have samme behov for at udtrykke meningen med deres kommentar.
F.eks kan jeg nemt skrive at Feffe er fed uden at han tror jeg mener det seriøst. Men hvis jeg skriver at du er dum - så kommer du måske lidt mere i tvivl.
Ellers må du lige fortælle mig om jeg skal klappe ironi og sarkasme i stavelser for dig en anden gang.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
i gik rimlig offtopic :S , hvorfor skal i hakke sådan på hinanden??? take it easy mann og er der stadig ikke en der gider uppe Sensation Black albummet/mixet ?
edit: Og grunden til jeg ikke gider downe via µtorrent, azereus , bittorent o.s.v er fordi mit net fucker max hvis jeg downer med et P2P program da routeren er lort.. så plzzzz, en eller anden up lige sensation black