Tiesto til Parken d 10 Nov.
Redaktør: Moderators
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
haha thomaz, jeg smadrer din lejlighed som altid. Brænder hul i møblerne med smøger og hælder cult shakere i dit fjernsyn. Overvej det lige.! 
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Spændende nyhed, leaket på en ekstrem amartør måde.
Jeg er næppe at finde derinde, med mindre man kan til snuske sig nogle fri billetter. Jeg vælger xstatic i weekenden før.
Angiveligt skulle kontrakten være skrevet under fra bookerens side, dog ikke fra tiesto´s manager endnu. Men nu får vi se hvordan og hvor ledes.
Der skal mange menesker ind i parken før regningerne er betalt.
Elements of life touren er røv dyr.
Jeg er næppe at finde derinde, med mindre man kan til snuske sig nogle fri billetter. Jeg vælger xstatic i weekenden før.
Angiveligt skulle kontrakten være skrevet under fra bookerens side, dog ikke fra tiesto´s manager endnu. Men nu får vi se hvordan og hvor ledes.
Der skal mange menesker ind i parken før regningerne er betalt.
Elements of life touren er røv dyr.
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Jep spørgsmålet er om der er så mange i Danmark der har lyst til at hører Tiesto, en ting er der var mange der hørte ham på Roskilde noget andet er når folk skal købe billet til en aften hvor det kun er Tiesto på programmet.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
- ThomazMix
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Cph dk
- Kontakt:
Nu skal du jo lige tage dig sammen til at lette røven her over..Deejay_Wonder skrev:haha thomaz, jeg smadrer din lejlighed som altid. Brænder hul i møblerne med smøger og hælder cult shakere i dit fjernsyn. Overvej det lige.!
P.s du kan umulig være værre end Nick og AWP...
Der var rigtigt mange også udenfor teltet.... Men ved ikke om han kan fylde parken, men at han er blevet mere populær i danmark, vidner det at han i år spiller på Grøn scene, mens han i år 2000 spillede i det blå telt, hvor der kunne være 3000-5000 mennesker....Fairground skrev:Tænkte det nok... 1500 er jo ikke mere end en papkasse med mennesker. Men jo ca. 15.000 kunne der være i teltet, men hvad jeg har hørt så skulle der ha været et sted mellem 3000 - 5000 udenfor teltet selv om det næsten havde været umuligt at høre noget derude.gentlemanfinn skrev:Der skulle ha' været et nul mere på, ved heller ikke hvor mange der så ham men var det ikke ca. 15.000 der kunne være i Arena ?Fairground skrev:Hmmm hvor har du fået det tal fra ?gentlemanfinn skrev:Bliver da spændende om de kan få fyldt Parken, det er alligevel en hel del flere end de omkring 1500 der så ham på Roskilde
Vil skyde på at der var omkring 20000 til koncerten...
Mail\\ hvorfanden så du ikke static på stengade her i maj måned, da han vist var der...
mine venner optog hele sættet derfra, fra mixeren, hvis det har nogen interesse?
Sidstnævnte er satme sjovt i hvert fald. Du kan også stille det op sådan her...kloojve skrev:hvilket valg.... Tiesto vs. Take That (uden RW)
et stort mindretal af tøser vs. 30000 smaskliderlige tøser
- yep min tur på Wembley Arena 25 maj sidste år var satme en oplevelse
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Er du en af de 30.000 smaskliderlige tøser i år? Så kunne det ske jeg skulle overveje en billetjagt. Raaauuuwwwrrr How' You Doing?
Hehe hvad der står på djz.dk kan aldrig tages som gode vare.
Der sidder 2 på det forum som egentlig ved hvad de snakker om, og de har valgt at kaste nyheden ud på en utrolig latterlig måde.
Legolas jeg bor i det mærke nordjylland, en rejse til stengade ville kræve alle mulige former for indrejse tilladelser og en masse ture til lægen for at sikre jeg ikke får roskilde syge osv
Der sidder 2 på det forum som egentlig ved hvad de snakker om, og de har valgt at kaste nyheden ud på en utrolig latterlig måde.
Legolas jeg bor i det mærke nordjylland, en rejse til stengade ville kræve alle mulige former for indrejse tilladelser og en masse ture til lægen for at sikre jeg ikke får roskilde syge osv
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Tror Legolas tager fejl af Xstatic og Dj Static....DjMail skrev:Hehe hvad der står på djz.dk kan aldrig tages som gode vare.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Det ene er et event i Jylland med tysker tramp, hardstyle og andet knald. Det andet er den ene halvdel af "Denmark Finest"LeG0lAsDK skrev:Jeps... Det var det han hed.....Hmmm, hvorfor fanden skulle jeg også drikke mig så fuld den aften.... Men hvem kom så først af de to, med de meget nærtbeslægtede navne?Fairground skrev:
Tror Legolas tager fejl af Xstatic og Dj Static....
Tror ingen af de to vil kendes ved hinanden
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!