jeg har et problem.. jeg har en mappe med en masse installations filer...
men nu er ca 50-60 % af alle filer og mapper forsvundet..
det er meget underligt, da det er som om alle mapper, der har heddet noget med D og op efter samt filer med navne over E er væk.
nogen, der har nogen ideer ?
forsvundende filer og mapper :(
Redaktør: Moderators
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Lyder meget mærkeligt og der er ikke noget jeg har hørt om før.
Prøv i første omgang at køre en dyb scandisk (selvom du så stadig burde kunne se filerne)
Sikker på du ikke ved et uheld har slettet dem?
Ellers kan du prøve at bruge et data restore program som fx. Get data back for NTFS/Fat32
Så kan du prøve at se den vej igennem om det er noget du kan genskabe.
Prøv i første omgang at køre en dyb scandisk (selvom du så stadig burde kunne se filerne)
Sikker på du ikke ved et uheld har slettet dem?
Ellers kan du prøve at bruge et data restore program som fx. Get data back for NTFS/Fat32
Så kan du prøve at se den vej igennem om det er noget du kan genskabe.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Det kunne være...
Men tager Diskoprydning dem med når den komprimerer gamle filer?
Det er jeg lidt i tvivl om kan ikke umiddelbart forstille mig det.
Har aldrig helt fundet ud af hvad den betegner som gamle filer, nogen der kan svare på det?
Men tager Diskoprydning dem med når den komprimerer gamle filer?
Det er jeg lidt i tvivl om kan ikke umiddelbart forstille mig det.
Har aldrig helt fundet ud af hvad den betegner som gamle filer, nogen der kan svare på det?
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Kontakt:
Kan de også sagtens...
Alt som ligger på hardisken ligger i sektorer det sker dog desværre at de sektorer kan gå i stykker. Derfor virker harddisken stadig men tit og ofte er sektoren ødelagt. Hvis windows så ikke registrer denne fejl vil den på et eller andet tidspunkt gemme noget på den hvilket så resulterer i at data'en er tabt eller bare ikke kan åbnes længere.
I nogen tilfælde kan scandisk reparer fejlen men når det bliver en pernament fejl vil det som regel også medfølge at flere og flere bad sectors opstår.
Læs evt mere her > http://www.tech-faq.com/bad-sector.shtml
Alt som ligger på hardisken ligger i sektorer det sker dog desværre at de sektorer kan gå i stykker. Derfor virker harddisken stadig men tit og ofte er sektoren ødelagt. Hvis windows så ikke registrer denne fejl vil den på et eller andet tidspunkt gemme noget på den hvilket så resulterer i at data'en er tabt eller bare ikke kan åbnes længere.
I nogen tilfælde kan scandisk reparer fejlen men når det bliver en pernament fejl vil det som regel også medfølge at flere og flere bad sectors opstår.
Læs evt mere her > http://www.tech-faq.com/bad-sector.shtml