lyd i alle rum

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

lyd i alle rum

Indlæg af Feffe »

Jeg er ved at bygge om og tænkte på muligheden for et system hvor man kan have lyd i alle rum, hvor det er muligt at skrue op og ned selvstændigt i hver rum.

Er der nogen der kan anbefale noget frem for noget andet? Jeg bor i en lejlighed på 2 etager.

Jeg har kigget lidt på sonos systemer.

Er der nogen systemer som også kan klarer billede, ligesom beolink?
EMR

Indlæg af EMR »

Vi fik demostreret engang ude i expert, at Bose kunne klare det. Selvfølgelig skal du også punge ud, men det er sgu smart. Mener det kunne lige det du ønsker der.
niller

Indlæg af niller »

Jeg har fornylig købt sådan en fætter her, som jeg er super glad for:

http://www.slimdevices.com/pi_squeezebox.html?

Den kan fodres trådløst over dit eksisterende trådløse netværk med digital musik fra en server, der enten kan køre på din computer eller visse NAS-servere. Musikken kan synkroniseres til flere afspillere, der hver især kræver tilslutning til stereoanlæg eller aktive højtalere.

Hvis det primært er cd'er du vil afspille, er det nok ikke den løsning du leder efter og altefter hvor mange rum du vil have musikken i samt dit budget (ca. 2300 pr. stk.) kan det nok også gå hen og blive en uøkonomisk løsning.

Det skal for god ordens skyld siges at jeg kun har den ene, hvorfor jeg ikke har erfaringer med synkroniseringsdelen, men efter hvad jeg har kunnet læse mig frem til på diverse fora fungerer det upåklageligt.
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Harman Kardon har lavet noget, hvor der bliver spillet i flere rum, men ved ikke om man kan justere volumen for de forskellige rum?
Billede
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

B&O har men det koster kassen :D og jeg tror faktisk meget af det nye de har lavet er blevet wireless men hæng mig ikke op på det...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Crackdealer
Geografisk sted: Kan ikke findes på google..

Indlæg af Crackdealer »

mt^1 skrev:B&O har men det koster kassen :D og jeg tror faktisk meget af det nye de har lavet er blevet wireless men hæng mig ikke op på det...
LOL!
Hvordan kan man hænge dig op på noget, der er wireless?
Schrødingers kat er død
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

nesia

Indlæg af nesia »

Nu ved jeg jo tilfældigvis du arbejder i Hifi-klubben og synes faktisk Sonos ser spændende ud.

Kan du fortælle mig noget om kvaliteten af deres højtalere? Er det noget værd eller skal man købe det uden højtalere og så købe nogen ved siden af?
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Besvar