Arctic Monkeys

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Jens K Andersen

Arctic Monkeys

Indlæg af Jens K Andersen »

Har søgt lidt man kan kun finde gamle topic's så tænkte på om der var nogen der lige kunne lægger det nye album op..? Og evt os det gamle.. men helst det nye tak..!

God Weekend..
- Jens
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Hej Jens og velkommen til ChartAttack.

Som du skriver har du søgt herinde efter Arctic Monkeys.. Hvis du lige læser punkt 3 her http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... ic+monkeys så har du det hele på det rene, for som det skrives så skal man søge efter gamle tråde hvis der eksisterer sådanne, så der ikke bliver oprettet 10 tråde med det samme req, bare fordi links'ne ikke virker mere.

Nok om det. Jeg er begyndt at uploade Arctic_Monkeys-Favourite_Worst_Nightmare-2007-MST og linket til dette vil komme ind i den tråd jeg har linket til i starten.

EDIT

Mit internet gider ingenting lige pt desværre, men så må en anden lige træde til og smide den ind på det link der.
Jens K Andersen

Indlæg af Jens K Andersen »

Okai.. Men er der så nogen der gider at lægge den op igen..?
- Jens
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Som jeg prøvede at skrive før, skal du bede om den inde i det link jeg gav dig i forrige besked..
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Vil da også gerne lige sige at mit link til det nye album stadig virker i det indlæg, så det er bare at prøve de link du finder..
Hurtigere klovn, hurtigere..
Besvar