er du en af dem, der er vild med musik i den elektroniske genre, primært techno/house/trance/dance/hands-up?
er du en af dem, der bruger tid på at hente og lytte til denne slags musik?
er du en af dem, der forholder dig kritisk til det nye musik du hører?
er du en af dem, der gerne vil dele de fede numre du har fundet med dine venner?
Så kan det være, at det var noget for dig at tilmelde dig teamet bag Chart Attack Tunes of the Month.
Vi mangler kritiske og idérige folk med entusiasme og engagement til at gøre dette projekt endnu vildere og endnu bedre for at sikre, at vi bringer dig det fedeste og nyeste indenfor den elektroniske genre.
Det eneste, vi kræver af dig er, at du bruger et par dage om måneden til at hjælpe med at indsamle forslag til hvilke tracks den enkelte måneds TotM skal indeholde, og at du er en mand (eller kvinde) af dit ord.
Hvis dette lyder som noget for dig, så skriv et reply i denne tråd, og du vil blive kontaktet af en fra teamet.
Chart Attack TotM rekruttering!
Redaktør: Moderators
Det gør du. Hvis du misser bare en måned bliver du bandlyst på CA i mindst to måneder
Sunshine. Problemet med at være en del af TotM teamet er, at jeg så ikke kan komme med mine meget kritiske indlæg i Review Area.
Kan I leve med det, så kunne jeg måske godt være interesseret.
...
Sunshine. Problemet med at være en del af TotM teamet er, at jeg så ikke kan komme med mine meget kritiske indlæg i Review Area.
Kan I leve med det, så kunne jeg måske godt være interesseret.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:

Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?