Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
leder efter et nyt tastatur+mus. Det skal maks koste 1000 kr, og mine ønsker er sort+trådløst har kigget meget på logitechs produkter, men i er meget velkomne til at komme med jeres bud
Der er slet ingen tvivl om at jeg skal have Logitech igen, når jeg skal skifte tasterne ud.
Har haft mit Cordles iTouch sæt siden 1999, og det har altså virket upåklageligt siden.
Der er dog et par enkelte taster der er blevet en anelse... hvad skal jeg sige..
De skal rammes ordenligt !
Mit næste keyboard bliver uden tvivl DiNovo Edge.
Det er sgu ligefør man kan tale om brugskunst til computer nørder.
Se selv her;
Vejl. udsalgspris er 1.649,- og kun for keyboard.
Skal man så have en ordentlig laser mus, skal man jo nok lige bøffe en lille tusse mere.
Men altså, mindre kan jo sikkert også gøre det, og hvis budgettet er 1.000,- spir, så er der en hel at vælge imellem.
Den første og den sidste her, har begge lasermus. Den første har MX1000 musen,
hvor den sidste har en mus der minder meget om VX Revolution musen - en rigtig lækker sag. Arbejder dagligt med en sådan, og det er kram til rimelige penge.
Plys - det nye kuld skrev:Mit næste keyboard bliver uden tvivl DiNovo Edge.
Det er sgu ligefør man kan tale om brugskunst til computer nørder.
Jeg kan informere om at det er det bedste keyboard jeg nogensinde har haft. Tasterne sidder lidt tættere på det end på mine gamle keyboards, så det tog lige et kvarter at vænne sig til det. Musen i højre side er en anden ting. Stritter man for meget med lillefingeren så rammer man den i starten.
Når de små ting er sat på plads i ens motorik, så er det et gennemført keyboard. Jeg er superglad for det (og så passser det til min Samsung SyncMaster 226BW designmæssigt). Bruger man numpad ret ofte så anbefales det meget at skaffe en ekstern - jeg leder stadig efter en, da det er møgirriterende at gå ad vandret talrække når man skal handle på nettet og taste sin Visa/Dankort-info ind.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg har et logitech MX5000 sæt - med MX1000 laser mus.
Det er kanon. Og så har det den fordel, at der er indbygget Blue tooth hub, så det er utroligt let at forbinde sine Blue tooth enheder - til pcén.
Det eneste negative jeg har at sige, er at media knapperne i venstre side, irriterede mig en del i starten. Det er touch knapper, som sætter lige lovlig tæt på resten af tastaturet. I starten fik jeg automatisk aktiveret volume - eller zoom, når jeg skulle skrive et eller andet. Men det er en vanesag.
Jeg købte tastaturet, da det ergonomisk set, passer rigtigt godt til mig. Genvejstasterne bruger jeg ikke rigtigt, og displayet - og dets mange funktioner, er heller ikke noget jeg rigtigt bruger, selv om det fungerer udemærket. Musen er helt fantastisk. Den bedste jeg nogensinde har prøvet. Den ligger utroligt godt i hånden.
Til min bærbare, har jeg købt en Logitech G5 lasermus, da jeg kan ikke udstå at bruge en touchpad. Dette er også en helt fantastisk mus, som kan indstilles op til 2000 dpi. Jeg spekulerede ikke på, at det faktisk var en gamemouse, da jeg købte den. En sjov ting ved G5 musen, er at der er en holder og små vægtklodser med. De små vægtklodser, sættes i holderen, som så sættes ind i musen. Så kan man tilpasse musen, så den passer til brugerne. Jeg troede faktisk at det bare var noget gejl, men efter at have prøvet det - ja så må jeg indrømme, at jeg synes det er en utrolig god ting. Denne mus er ikke trådløs, hvilket var et af mine krav til den bærbare, da jeg ikke ville have en ekstra trådløs modtager sat til maskinen. Til en bærbar ønsker jeg så få ekstra ting, tilsuttet som muligt. Men det er jo smag og behag.