Små computere

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
DJ LAU

Små computere

Indlæg af DJ LAU »

Hej, jeg leder efter en lille computer til mit studie, den må helst ikke veje meget mere end 1,5 kg og skal have skærm der er 12" eller mindre. Har kigget lidt på Eee PC fra Asus som er et godt billigt bud på en lille pc, men den kommer først på gaden i Europa tidligst til December. Så er der et andet bud, bare skriv løs. :D
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Tjek mac computerne ud evt.. De er også små og nuttede :D
Svane

Indlæg af Svane »

Jeg har også set at HP har lavet flere små modeller
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

en smart en er de der tablets som man kan skrive på skærmen med.. og så Office 2007 med one note det er en smart kombination
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

skal det være bærbar eller stationær?
Hofmeister

Indlæg af Hofmeister »

1. Han skal bruge den til hans studie (Det må antages at være en bærbar, eftersom han sandsynligvis skal have den med i timerne osv.)

2. Den må helst ikke veje mere end 1,5 kg, og skærmen ikke større end 12" - (Det må igen antages at være en bærbar, eftersom idéen med en stationær lidt ville forsvinde, hvis den sku' ned og fylde så lidt)

3. Han omtaler at han har kigget på en Eee fra ASUS, hvilket er en bærbar - (Igen igen må vi antage at det er en bærbar han er på udkig efter) ..

Maunus

Tænker du ind imellem selv før du når at trykke på "post", eller koncentrerer du dig udelukkende om hvor mange posts du kan nå på en dag?
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

haha for helvede et svar... må sku være det sidste han tænker på, hvor mange post's, for det svar bidrager med absolut INGENTING... :)

For at styrke Hofmeisters indlæg. hvor finder du en 12" skærm til en stationær..? der smutter ideen vist også
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

hvorfor skal den være så lille DJ Lau?
EMR

Indlæg af EMR »

Hofmeister skrev:1. Han skal bruge den til hans studie (Det må antages at være en bærbar, eftersom han sandsynligvis skal have den med i timerne osv.)

2. Den må helst ikke veje mere end 1,5 kg, og skærmen ikke større end 12" - (Det må igen antages at være en bærbar, eftersom idéen med en stationær lidt ville forsvinde, hvis den sku' ned og fylde så lidt)

3. Han omtaler at han har kigget på en Eee fra ASUS, hvilket er en bærbar - (Igen igen må vi antage at det er en bærbar han er på udkig efter) ..

Maunus

Tænker du ind imellem selv før du når at trykke på "post", eller koncentrerer du dig udelukkende om hvor mange posts du kan nå på en dag?

OWNED!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Ocean jeg tror den skal have den størrelse fordi det er meget nemmere at slæbe en 12" 1.5kg bærbar rundt kontra en 15" på 3.5 kg.

Jeg overvejer selv at købe en 12" mit problem er bare at jeg skal bruge en ordentlig opløsning på den eksterne skærm.
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

hmm okay, mærker ikk den store last når jeg har min MacBook med i tasken, men Zepto laver da nogle dejlige laptops helt ned i 2.25 kg. Bl.a.:
http://www.zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=644
Zivago

Indlæg af Zivago »

Nu skriver du jo ikke ret meget om systemkravene til maskinen - eller max pris, hvilket vel også har ret meget at sige.

Men kig på http://fcomputer.dk/artikler/notebook/M72XS-spec.htm
12.1" og 1.8 Kg.

Hovedside: http://www.fcomputer.dk/

Zivago
Besvar