Knivskarp Audi TT
Redaktør: Moderators
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Ja det er sku heller ikke altid jeg er enig med de kære folk på top gear selvom det er det absolut bedste bilprogram. Men ud af de 3 de køre i der vælger jeg Alfa Romeo Brera bare fordi den er så ondt designet også ja hvad fanden det er en tøse magnet!FrZ skrev:http://www.youtube.com/watch?v=5seNcqLqPkwYaKuZa_MaB skrev:Så heller den der står i garagen for som sagt før en tt kan bare ikke blive fed!
De giver den en god anmeldelse dog

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Lol Mail - nu tror jeg du vrøvler...DjMail skrev:Det er også derfor mange vognmænd vælger at køre med reklamer på deres taxaer.
Selvfølgelig er der sponsor kroner at hente også, men de er normaltvis så små at den største økonomiske fordel ved at lade sin taxa blive sponsoreret er at sponsoren betaler for at bilen bliver pakket ind.
Der burde nok have stået:
Selvfølgelig er der sponsor kroner at hente også, men de er normaltvis så små at den største økonomiske fordel ved at lade sin taxa blive sponsoreret er at bilen kan pakkes ud igen, og at den er beskyttet af folien under hele forløbet, hvilket igen resulterer i en væsentligt højere brugtvognspris, pga. den intakte original lak.
Det er da naturligvis altid rart at andre betaler for én, men reklame budgettet er klart den mindst post i dét spil
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Re: Knivskarp Audi TT
Min lillebror tjente 200K på at købe og sælge sådan en indenfor 6 mdr, og så fik han prøvet en sportsagtig vogn i den tid. Lidt nytte kan de være tilPlys - det nye kuld skrev:
Man tager en alm. Audi TT, alm. kedelig sølv grå...
http://imgfreehost.com/out.php?i12461_audi01.jpg
En fed bil på svenske eller tyske plader i DK - er det ikke sådan lidt som at købe en sportsvogn på gule plader??? jeg sys i hvert fald en del af præstigen går af...
kan godt li TT - men ikke de farver....
Der findes kun én rød - det er ferrarirød - og hvis ddet endelig skal være - så skal det i hvert fald være en mørkere nuance som bordeaux.
En TT er sølvgrå eller sort... hehe
Der findes kun én rød - det er ferrarirød - og hvis ddet endelig skal være - så skal det i hvert fald være en mørkere nuance som bordeaux.
-> !!! Music is my language !!! <-
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Den er nu også lækker i fabriksblå som vist på billedetyeah skrev:En fed bil på svenske eller tyske plader i DK - er det ikke sådan lidt som at købe en sportsvogn på gule plader??? jeg sys i hvert fald en del af præstigen går af...
kan godt li TT - men ikke de farver....

Dette er ikke en lakering, den har fået efterfølgende, men bilen er født med denne farve. Årets farve er ikke længere den kedelige sølvgrå - heldigvis da. Sidste års farve var vist hvid, hvor kedelig den så lige er. Men en audi skal ikke være sort eller sølvgrå - den kan være mange andre farver, dog skal den for guds skyld og min egen ikke være lyserød.
Hvorfor ikke begynde at producere flere biler med denne farve

Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Deejay Wonder:
Begge de biler du viser er satme lækre..
Og farven på den sidste kan jeg også godt lide... de behøver ikke altid bare være sorte eller sølvfarvede..
...kender dog en som bor i Tyskland og kører rundt i den nye TT'er, i sort.. Den er edderma'me lækker.. så jeg kunne dog godt leve med at den var sort..
Begge de biler du viser er satme lækre..
Og farven på den sidste kan jeg også godt lide... de behøver ikke altid bare være sorte eller sølvfarvede..
...kender dog en som bor i Tyskland og kører rundt i den nye TT'er, i sort.. Den er edderma'me lækker.. så jeg kunne dog godt leve med at den var sort..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Hørt!mt^1 skrev:yeah skrev:En fed bil på svenske eller tyske plader i DK - er det ikke sådan lidt som at købe en sportsvogn på gule plader??? jeg sys i hvert fald en del af præstigen går af...
øh? personen bor i sverige? det andet der er fordomme og misundelse..
Skægt som tråden udviklede sig.
Startede med at jeg egentligt bare ville blære mig med at jeg kunne vakuum pakke en bil i whatevah-colour-folie...
- og vi er ude i en dejlig snak om hvilken farve der sømmer sig bedst for en Audi
Husk - det er kun reklame, og det er ret nemt pillet af igen
PS - Jeg er også ret vild med den stærkt orange der.
Har for nyligt kørt en tur i en Ford Focus ST, i en Orange metallic lak ( http://www.automobilemag.com/auto_shows ... s_st_euro/ )
Den på billederne her må være en skrabet udgave.
Sæderne i den jeg kørte var Recaro (som disse), men sæderne og interieur - bla. dørbeklædning - var i læder - sort og... orange!
STIL! (og så kører den altså pisse godt)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
..
TT'er er kun for homo'er
Audi S4 er den fedeste, 4.2l. V8'er 344HK Quattro, hvem fanden gider så køre rundt i en TT
BTW. flot arbejde med den pink der
Audi S4 er den fedeste, 4.2l. V8'er 344HK Quattro, hvem fanden gider så køre rundt i en TT
BTW. flot arbejde med den pink der
<HR>
<center>:)</center>
Casper skrev:indkapsler folie også rust?
Har en Mondeo med den medfølgende børnesygdom, rustibagskærmene !
Hvad koster det, at få en mondeo, 95ér sedan indkapslet i folie?
Det løser ligesom ikke dit problem, hvad med at få en pladesmed til at sætte nye skærmkanter på, og få den lakeret...
Tror heller ikke folien, kan hæfte på på en ujævn, og tærret del der skaller...
<HR>