http://www.youtube.com/watch?v=9imtTMMYOY4
Check lige omkring 00:28 er det bare et led i dansen, eller er tøsen ved at få lidt overballance.
Men staklen er selvfølgelig også pisse nervøs, og som anmelderne skriver, så kniber det også gevaldigt, med at mime med til playbacken.
Et forfærdelig show, synes jeg, og synes virkelig hun skulle have undgået det.... Det er ihvertfald ikke, hvad jeg vil kalde playback.
Men døm selv, på You Tube videoen.

