Britney comeback til MTV Video Music Awards

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

LunaPark
Indlæg: 1067
Tilmeldt: 14 nov 2002, 21:42
Kontakt:

Britney comeback til MTV Video Music Awards

Indlæg af LunaPark »

Hmmm, måske en af de dage hun bare skulle have blevet hjemme :-)

http://www.youtube.com/watch?v=9imtTMMYOY4

Check lige omkring 00:28 er det bare et led i dansen, eller er tøsen ved at få lidt overballance.
Men staklen er selvfølgelig også pisse nervøs, og som anmelderne skriver, så kniber det også gevaldigt, med at mime med til playbacken.

Et forfærdelig show, synes jeg, og synes virkelig hun skulle have undgået det.... Det er ihvertfald ikke, hvad jeg vil kalde playback.

Men døm selv, på You Tube videoen.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Deejay_Wonder
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 14 dec 2004, 15:14
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Britney comeback til MTV Video Music Awards

Indlæg af Deejay_Wonder »

LunaPark skrev: forfærdelig
Og det er lige hvad hun er.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
aroxdk
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 01 jan 2005, 18:00
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

For helved. Hun var vel bare lidt bagstiv.... og så nervøs mm ;)
Se hvorfor http://perezhilton.com/?p=5254


Btw. Hun skal nok klare den. Glæder mig til alle de remix der kommer fra sange på hendes næste album. Hun er en af de få, der altid vil komme pænt op på charts, og samtidig have et læs af remix med sig :)

Her er bare et par bootlegs fra en sang der ikke er er udkommet endnu

Armand Deluxe Mix *HOT
Buckeejit's Electrohouse Mix-Mash
Azriel Drake's Impurity Edit
Azriel Drake's Impurity Remix
DJ KonaBuzz Touch A Touch Me More Dub
Sam998899's Its Britney **** Edit Instrumental
Sam998899's Its Britney **** Edit
Sam998899's Its Britney **** Mix
Tyler Nelson Extended Mix
Brugeravatar
Niles
Indlæg: 113
Tilmeldt: 12 sep 2002, 19:57
Geografisk sted: Fra staten Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Niles »

Sangen er da fed nok :D
-=Proud member of [FeiM] and Chart Attack=-

Billede
Brugeravatar
Niles
Indlæg: 113
Tilmeldt: 12 sep 2002, 19:57
Geografisk sted: Fra staten Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Niles »

Hov. Den er vist blevet fjernet : /
-=Proud member of [FeiM] and Chart Attack=-

Billede
nco
Site Admin
Indlæg: 6934
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Britney comeback til MTV Video Music Awards

Indlæg af nco »

Deejay_Wonder skrev:
LunaPark skrev:forfærdelig
Og det er lige hvad hun er.
Jeg må sgu' indrømme hun ser meget sød ud. For min skyld gør det ikke noget de har lidt sul på kroppen. Hun har en rigtig god Side 9-pige-størrelse.

Billede
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
LunaPark
Indlæg: 1067
Tilmeldt: 14 nov 2002, 21:42
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Ha ha, ja man hører jo hu var pisse stiv :D:D
Det forklarer jo bedre hendes optræden....

Videoen kan stadig ses her:
http://www.searchforvideo.com/watchclip ... -spears%2F
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Re: Britney comeback til MTV Video Music Awards

Indlæg af TheJackal »

nco skrev:
Deejay_Wonder skrev:
LunaPark skrev:forfærdelig
Og det er lige hvad hun er.
Jeg må sgu' indrømme hun ser meget sød ud. For min skyld gør det ikke noget de har lidt sul på kroppen. Hun har en rigtig god Side 9-pige-størrelse.
Jeg synes nu heller ikke at hun ser helt skidt ud.. :) At hendes show så åbenbart var noget møg (har endnu ikke set det) ..ja det er så en anden sag.. :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
Dj Pantheon
Indlæg: 711
Tilmeldt: 03 jun 2003, 22:40
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Kunne ik lade vær med at grine da jeg så hende show, alt for sjovt, hvor dårligt det var, men hva, det kommer hun vel hurtigt og elegant over :)
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Infected
Indlæg: 918
Tilmeldt: 27 sep 2005, 14:36
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Britney's psycho fan

ved sq ikk helt om jeg skal grine eller græde over disse 2 personer som åbenbart er helt skudt i hende spears pigen..

Angående hendes optræden, så kan jeg sq kun grine.. Tror bare hun skal holde sig fra musikken i noget tid..
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Jeg synes det er sørgeligt så mange folk der dømmer britneys kommende karrierer på en live optrædelse på tv.

Hvis man ikke kan lave playback skal man så ikke lave musik ?
Hvis man ikke kan danse må man så ikke lave musik ?

Det er squ da fedt at se en stjerne der virker bare en smule menneskelig.


Jeg gir britney fem svin og håber hun bouncer tilbage så hårdt at folk brækker sig.
Zivago
Indlæg: 1510
Tilmeldt: 24 apr 2002, 16:06

Indlæg af Zivago »

Hmm...

Jeg bryder mig ikke ret meget om hendes musik, og jeg kan da også sagtens se at den optræden hun havde til MTV - var mildest talt elendig.
Jo - hun skulle måske være blevet hjemme.

Men man må vel lige tænke på, at hun har været igennem en hel del i det sidste stykke tid. Så det har nok ikke været let for hende at hoppe på scenen i et show, der har mange millioner seere. Jeg tror ikke hun er "klar" til at ryge tilbage på scenen endnu.

Det sker for ret mange kunstnere, at de engang imellem har et show hvor de bummer den totalt. Det psykologiske pres i musikbranchen kan være særdeles hårdt.

Som DjMail siger. Det er nu rart at se, der også er en menneskelig side af stjernerne.
Det er da herligt engang imellem. at se en eller anden supersmart mega flot babe lave et fedt show. Men - det er vel musikken der er den vigtigste.

Zivago
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Indlæg: 3117
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:41
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Infected skrev:Britney's psycho fan

ved sq ikk helt om jeg skal grine eller græde over disse 2 personer som åbenbart er helt skudt i hende spears pigen..

Angående hendes optræden, så kan jeg sq kun grine.. Tror bare hun skal holde sig fra musikken i noget tid..
Haha det er ham Chris Croker fra youtube... En af de mange homo'er på youtube som skal sætte sig selv i scene

Han laver ikke andet end at smide videoer ud... Hans seneste er genial hvor han laver lidt følelsesporno... Men andre ord han græder over at folk er onde ved britney

http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc

Har dog selv lidt ondt af pigen (Britney) og kan slet ikke forstå hvorfor hun skal anklages for at være fed?!

Synes også at MTV har misbrugt hende lidt så jeg håber da hendes nye album kommer til hitte
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Bakko
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 22 sep 2005, 16:53
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Indlæg af Bakko »

Ham chris crocker er for sindsyg seriøst!
Brugeravatar
Niles
Indlæg: 113
Tilmeldt: 12 sep 2002, 19:57
Geografisk sted: Fra staten Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Niles »

Jeg synes det er sørgeligt så mange folk der dømmer britneys kommende karrierer på en live optrædelse på tv.

Hvis man ikke kan lave playback skal man så ikke lave musik ?
Hvis man ikke kan danse må man så ikke lave musik ?

Det er squ da fedt at se en stjerne der virker bare en smule menneskelig.


Jeg gir britney fem svin og håber hun bouncer tilbage så hårdt at folk brækker sig.
hørt hørt
-=Proud member of [FeiM] and Chart Attack=-

Billede
nco
Site Admin
Indlæg: 6934
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Cokeline skrev:Har dog selv lidt ondt af pigen (Britney) og kan slet ikke forstå hvorfor hun skal anklages for at være fed?!

Synes også at MTV har misbrugt hende lidt så jeg håber da hendes nye album kommer til hitte
Helt enig.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
Lanz3
Indlæg: 317
Tilmeldt: 09 jun 2005, 12:29
Geografisk sted: Here, where else?

Indlæg af Lanz3 »

DjMail skrev:Jeg synes det er sørgeligt så mange folk der dømmer britneys kommende karrierer på en live optrædelse på tv.

Hvis man ikke kan lave playback skal man så ikke lave musik ?
Hvis man ikke kan danse må man så ikke lave musik ?

Det er squ da fedt at se en stjerne der virker bare en smule menneskelig.


Jeg gir britney fem svin og håber hun bouncer tilbage så hårdt at folk brækker sig.
Kunne ikke ha udtryk det bedre :)
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Brugeravatar
aroxdk
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 01 jan 2005, 18:00
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

En lille fin parodi :)

"Gimme More (Pills)" - Greg & Mario vs. Britney
http://www.youtube.com/watch?v=3f20c07thws&v3
Deejay_Wonder
Indlæg: 2112
Tilmeldt: 14 dec 2004, 15:14
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

for min skyld må Britney og Hilton gerne tage hinanden i hånden og springe i havet (de er begge lige grimme). De har vist gang på gang at de er snotdumme. Udstiller man sig selv på den måde Britney har gjort i medierne, så skal hun også kunne klare kritik. Er man en celebrity, så skal man også kunne klare at folk dømmer en for at blive fed når man nu er et popidol. Har ikke ondt af hende at all
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
aroxdk
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 01 jan 2005, 18:00
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Gimme More - 142.000 downloads (and counting) efter 4 dage på itunes ;)
Besvar