Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Det er nok hvor alle sjove misser i verden er samlet.
Jeg har iøvrigt lige fået en lille killing, den er mega sød og meget intereseret i at ligge oven på mit keyboard, særligt når jeg arbejder på min computer. Meget frusterende til tider, men alligevel meget kært når den gør det.
Sjov med sådan en lille fætter.
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Det er nok hvor alle sjove misser i verden er samlet.
Jeg har iøvrigt lige fået en lille killing, den er mega sød og meget intereseret i at ligge oven på mit keyboard, særligt når jeg arbejder på min computer. Meget frusterende til tider, men alligevel meget kært når den gør det.
Sjov med sådan en lille fætter.
Der er edderma'me mange sjove..
Min kat har også en eller anden idé med at den absolut skal ligge tværs hen over mine hænder/arme når jeg sidder ved computeren...
Og jeg fatter den ikke.. det kan da umuligt være behageligt, og den kan være alle andre steder i huset hvor der garanteret findes steder der er mere komfortable..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |