Jeg står i den situation at jeg vil formatere min computer idag.
Da jeg så kommer ned i mit kælderrum, opdager jeg at alt hvad jeg har stående dernede, er blevet vådt, pga. vandskade.
Min Vista lå dernede, og det skal lige siges at den vista jeg havde var en som man selv skulle brænde ud dengang jeg købte min computer.
Og da jeg ikke lige har råd til at gå ud og smide 1000 kr på et nyt Vista, ville det være meget rart hvis boligselskabets forsikring dækker.
Problemer ligger jo bare i at, det er en fuldkommen lovlig Vista, dog er den brændt ned på en dvd, da man skulle brænde en recovery cd dengang jeg fik min computer. Så kan det bevises den er lovlig? og dækker forsikringen det?
På forhånd tak
Dækker forsikringen?
Redaktør: Moderators
Dækker forsikringen?
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Det gør der ja.
Jeps, fungere ikke mere. Og det er jo lavet så skide smart at man kun kan lave 1 recovery cd, dvs jeg har ikke mulighed for at gå ind og lave en nu. Tænkte der måske var en måde hvor man kunne snyde compen til at tro at man ikke har lavet den recovery cd før
Jeps, fungere ikke mere. Og det er jo lavet så skide smart at man kun kan lave 1 recovery cd, dvs jeg har ikke mulighed for at gå ind og lave en nu. Tænkte der måske var en måde hvor man kunne snyde compen til at tro at man ikke har lavet den recovery cd før
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!