Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Som forholdvis ny bruger på boardet har jeg snuset lidt rundt i gamle tråde mv. (kan være jeg har overset en lignende den jeg selv er ved at lave nu, hvis dette er tilfældet så crap!!! )
Under mixes areas støder jeg ofte på en hvis herre ved navn DJ Eddy, ved de ældste tråde. Han har åbenbart lavet nogle rimelig heftige toner gennem tiderne med en tand af bass. Da det virker som om han og kloovje har lidt hen ad samme stil, kunne jeg utrolig gerne tænke mig det som folk nu engang har med DJ Eddy. Yousendit, msn, ftp - det er lige meget. Jeg hungrer bare efter ham der Eddy
Mix_Battle_III Dj EDDY
DJ Eddyz March Mix
DJ Eddyz May Mix
Dj_Eddy_-_Megamix_June_2003
Dj_Eddy_-_SpagEDDY_Megamix_May
DJ_EDDY_Vs._666_Megamix
Eminem_vs_Gardeweg_-_I_need_Superman_(DJ_EDDY_Bootleg)
50 Cent vs. 2 Pac - In da California love club (DJ EDDY bootleg)
666_VS_Nik_and_Jay_-_Hot_AMOKK_(DJ_EDDY_Bootleg)
Sash_VS_Nik_and_Jay_-_Hot_Ecuador_(DJ_EDDY_XTD_BOOTLEG)
Hampenberg_VS_Nik_and_Jay_-_Hot_Duck_(DJ_EDDY_Bootleg)
JCA_VS_Nik_and_Jay_-_Hot_Wonder_(DJ_EDDY_Bootleg)
Barcode_Brothers_VS_Nik_and_Jay_-_Hot_TELE_(Radio_Edit)_(DJ_EDDY_Bootleg)
2_Unlimited_VS_Nik_and_Jay_-_Hot_Limit_2003_(DJ_EDDY_Bootleg)
2_Unlimited_VS_Nik_and_Jay_-_Hot_Limit_(Old_School_Version)_(DJ_EDDY_Bootleg)
PM så får du min msn
Hvis du står i lort til halsen... så lad være med at hænge med hovedet...
Ned med det!! Det er hårdt - det er fedt - det er Eddy!
Eller rettelse, det er faktisk slet ikke så hårdt. Jeg var til Ungfest på det lokale disko for et par uger siden. I de 2 timer vi var der, der hørte jeg stort set ikke et nummer jeg kendte. Det var hard-on-smadder konstant. Som DJ'en sagde, det er det de unge vil have..
Aha, jeg er ved at blive gammel tænkte jeg.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Hvis der er nogen udover nco, der ligger inde med eddy-mixes, så må I meget gerne lægge dem op.
Eddy var klart et af mine store "idoler" her på boardet og har mistet stort set alt jeg havde med ham.
Og iøvrigt stor tak til Raun
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.