Trådløst netværk
Redaktør: Moderators
Trådløst netværk
hey hey...
ville faktisk bare lige høre hva i ville forslå som router??
har kigget på http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=18516
peace
ville faktisk bare lige høre hva i ville forslå som router??
har kigget på http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=18516
peace
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=44899
Synes jeg er et bedre bud.
Udelukkende bygget på at jeg kender D-link og den anden der ser lidt for meget Star-Wars agtig ud.
Synes jeg er et bedre bud.
Udelukkende bygget på at jeg kender D-link og den anden der ser lidt for meget Star-Wars agtig ud.
Senest rettet af UnitedPublic 07 feb 2005, 17:20, rettet i alt 1 gang.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Der er (efter min mening) en god router du har fat i der. Linksys laver noget godt kram og så fungerer det. Samtidig er det smarte ved den router at du kan bruge både kabel og wlan til et og samme netværk over routeren. Det er jo vildt genialt.
Så jeg synes at du skal købe den.
Så jeg synes at du skal købe den.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
Hvad ville i foreslå ? En D-link router eller ?
Jeg har kigget på disse routere: D-Link Dkt-410 , Dir-635 , Dir-655 ... Er en af disse gode? eller skal jeg over i d-links DGL-4300 gamerlounge.. Eller hvad ville i foreslå.. Den trådløse router skal fungere som både gaming router og almindeligt brug.. Der skal kunne sidde 2 på og game hver sit spil over nettet og samtidig skal der sidde en evt. tredje eller fjerde og surfe over nettet. Hvad ville i foreslå?
Jeg har kigget på disse routere: D-Link Dkt-410 , Dir-635 , Dir-655 ... Er en af disse gode? eller skal jeg over i d-links DGL-4300 gamerlounge.. Eller hvad ville i foreslå.. Den trådløse router skal fungere som både gaming router og almindeligt brug.. Der skal kunne sidde 2 på og game hver sit spil over nettet og samtidig skal der sidde en evt. tredje eller fjerde og surfe over nettet. Hvad ville i foreslå?
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Linksys´en er top-nice.
Har den både her hjemme og på mit værksted, hvor jeg nemt tager min bærbare med over i et andet værksted, med fin forbindelse - der er ca. 50m. imellem!
Iøvrigt er Linksys et Cisco Systems produkt.
Har den både her hjemme og på mit værksted, hvor jeg nemt tager min bærbare med over i et andet værksted, med fin forbindelse - der er ca. 50m. imellem!
Iøvrigt er Linksys et Cisco Systems produkt.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
- Plys - det nye kuld
Ja, Linksys´en kan godt klare det du mangler.
Har ikke noget imod Dlink - har faktisk lige sat én op hos min brormand...
Men jeg har meget gode erfaringer med Linksys, og som sagt er det Cisco Systems der producerer dem.
Spørg hvem du vil i IT branchen, og de kan garantere at Cisco er kram
Der er sikkert flere fabrikater med noget lign. men Linksys har noget de kalder SES (Security Easy Setup).
Har du netkort af samme type, kan du med et tryk på en knap, opsætte en PC med WLAN på under 1 minut, krypteret og det hele.
Du behøver altså ikke være nørd for at få det til at virke, også uden naboene kan tappe dig
God feature.
Men - det er dine penge - dit valg.
Har ikke noget imod Dlink - har faktisk lige sat én op hos min brormand...
Men jeg har meget gode erfaringer med Linksys, og som sagt er det Cisco Systems der producerer dem.
Spørg hvem du vil i IT branchen, og de kan garantere at Cisco er kram
Der er sikkert flere fabrikater med noget lign. men Linksys har noget de kalder SES (Security Easy Setup).
Har du netkort af samme type, kan du med et tryk på en knap, opsætte en PC med WLAN på under 1 minut, krypteret og det hele.
Du behøver altså ikke være nørd for at få det til at virke, også uden naboene kan tappe dig
God feature.
Men - det er dine penge - dit valg.
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Køb nu bare den linksys... Og få det overstået, det er det bedste du kan få i den prisklasse.
Som Plys siger er det Cisco Systems der står bag og de står for hele internettets masive backbones der er rundt omkring. De har nok temmelig meget styr på pisset.
Linksys WRT54g - Verdens mest solgte wireless router. (Prøv at slå ALLE routere op på edbpriser.dk og sorter efter popularitet, så kan du se hvad alle andre køber, der ligger den #1)
Dette er dels pga at det er den første router med open source linux software, som du selv kan programere, eller downloade nogen andres Firmware til. Så du kan de mest syge ting med den, bl.a. booste dens effekt til 2-3x så meget som normalt (Husk lidt køling). Men den kan du teknisk set det meste med du har brug for. Har selv en og den er fantastisk simpel.

Hvis du skal køre DMZ eller andre former for Closed socket connections som WPN, syg firewall og sådan noget spass skal du nok købe en Zywall.
Hvis du ikke aner hvad DMZ er, er det fuckin ligemeget. Kom igang og så lad værre med at spørge flere gange hvilken der er den bedste.
Som Plys siger er det Cisco Systems der står bag og de står for hele internettets masive backbones der er rundt omkring. De har nok temmelig meget styr på pisset.
Linksys WRT54g - Verdens mest solgte wireless router. (Prøv at slå ALLE routere op på edbpriser.dk og sorter efter popularitet, så kan du se hvad alle andre køber, der ligger den #1)
Dette er dels pga at det er den første router med open source linux software, som du selv kan programere, eller downloade nogen andres Firmware til. Så du kan de mest syge ting med den, bl.a. booste dens effekt til 2-3x så meget som normalt (Husk lidt køling). Men den kan du teknisk set det meste med du har brug for. Har selv en og den er fantastisk simpel.

Hvis du skal køre DMZ eller andre former for Closed socket connections som WPN, syg firewall og sådan noget spass skal du nok købe en Zywall.
Hvis du ikke aner hvad DMZ er, er det fuckin ligemeget. Kom igang og så lad værre med at spørge flere gange hvilken der er den bedste.

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
- Plys - det nye kuld
Nogen admin der gider sparke ham i bollerne, for hans fatte-center er tilsyneladende sunket en hel del...