Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Mig og et par kammerater, prøvede et nyt event af på vores lokale club, og jeg optog hele balladen, så nu det alligevel er uploadet så ville jeg da lige dele det med jer..
4 timer og 10 min. med "Pre Party" opvarmning af CA's egne Fairground
dvs. de første 5 kavrter, er et ekslusivt house set , hvorefter resten af lokalet blev fyldt, og den store fest gik igang..
Genrene er meget blandet, men generelt elektronisk...
ka vi få den op et andet sted..? det går for langsomt ..
ej, det er gas.. men tak da .. har lige fået hentet den færdigt .. fuck det lyder fedt ..
men har dog lige et spørgsmål:
hvordan optager man sådan noget..? sætter man det bare mellem output af mixerpult og højttalere..? (ikk fordi jeg tror jeg kommer til at bruge det, men tænkte bare lige over det)
Der sidder en Reg/output mixeren så man så kan opåtage sine sæt, bruger det en del hvor jeg spiller...
chreddy1 skrev:ka vi få den op et andet sted..? det går for langsomt ..
ej, det er gas.. men tak da .. har lige fået hentet den færdigt .. fuck det lyder fedt ..
men har dog lige et spørgsmål:
hvordan optager man sådan noget..? sætter man det bare mellem output af mixerpult og højttalere..? (ikk fordi jeg tror jeg kommer til at bruge det, men tænkte bare lige over det)