Music Matters @ Karizma Club Slagelse 14-09-07

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

okay :)..
Habitat
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af Habitat »

DjMail skrev:Haha hvem helvede spiller efter set list ?
De gider ikke læse deres publikum ?

Skal man spille det nummer der er det næste på setlisten eller skal man vurdere hvad folk vil have ud fra det man tidligere har spillet ?

Svært valg.
Profs har sku da en set list, fx hvis man spiller i flere timer, er det ikke alle som lige kan finde ud af på 3min hvad de vil spille og om det er spillet. ellers er det fx øvet hjemme fra, i så fald er der nok en tracklist :P

Tvivler på Tiesto, ATB, Dirty South osv. spiller random eller efter publikumet hele tiden :D
Camp/aedruSvin 2008 @ Skanderborg Festival
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

Habitat skrev:

Skal man spille det nummer der er det næste på setlisten eller skal man vurdere hvad folk vil have ud fra det man tidligere har spillet ?

Svært valg.
Profs har sku da en set list, fx hvis man spiller i flere timer, er det ikke alle som lige kan finde ud af på 3min hvad de vil spille og om det er spillet. ellers er det fx øvet hjemme fra, i så fald er der nok en tracklist :P

Tvivler på Tiesto, ATB, Dirty South osv. spiller random eller efter publikumet hele tiden :D
tror sku ikke EN af dem du nævner kører efter en tracklist. kender en dj, der har brugt tracklist, og det er altså ca under 1% af alle de djs, jeg kender og det er både store og små, og indenfor både mainstream, house og trance....

dog, Fair brugte du ikke tracklist det første gang til sant hans festen ? mindes i hvert fald mail og undertegnede drillede dig en del for det....
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Habitat skrev:

Svært valg.

Haha fandme ikke en af de prof djs jeg kender der arbejde ud fra en setliste. De har måske nogle numre de hjemme fra gerne vil have fyrret af og så ved man jo altid hvilke numre der fungerer sammen ud fra ren erfarring.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Da Clown skrev:dog, Fair brugte du ikke tracklist det første gang til sant hans festen ? mindes i hvert fald mail og undertegnede drillede dig en del for det....
Nej jeg brugte og bruger altid guidlines... altså har en bunke numre som jeg ved jeg vil spille, men hvornår de bliver spillet og om allesammen bliver spillet er ikke sikkert og udover dem kommer så en masse plader som jeg bare finder frem on the fly.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Da Clown
DJ

Indlæg af Da Clown »

Fairground skrev:
Da Clown skrev:dog, Fair brugte du ikke tracklist det første gang til sant hans festen ? mindes i hvert fald mail og undertegnede drillede dig en del for det....
Nej jeg brugte og bruger altid guidlines... altså har en bunke numre som jeg ved jeg vil spille, men hvornår de bliver spillet og om allesammen bliver spillet er ikke sikkert og udover dem kommer så en masse plader som jeg bare finder frem on the fly.
så var det nok mig, der misforstod dig den gang :)
Fairground
CA Party Freak

Indlæg af Fairground »

Her er nogle af de numre jeg spillede.

Pryda - Armed
Roland Klinkenberg - Mexico can wait
Peplab - I'm on the wrong medicine(Booky Bros. remix)
Grand Hight Priest - My Guitar
Ida Corr - Let me think about it(Fedde le Grand remix)
John Acquaviva pres. Swen Weber - First Stroke
Funkerman - Speed up
STFU - Shut the fuck up
Dubfire - Roadkill
Bodyrox - Yeah yeah(D. Ramirez remix)
Wamdue Project - King of my castle(SVD remix)
Richard Durand - Any time
D. Moreaux - Music Non Stop(Danceparade Anthem 2007)
Technasia - We are all children of earth
Peter Gelderblom - Waiting 4(Genix Remix)
David Guetta - Love is gone
Fairground
CA Party Freak

Indlæg af Fairground »

Da Clown skrev:
Fairground skrev:
så var det nok mig, der misforstod dig den gang :)
Gør du ikke altid det... "Prøv at sætte dig ind under bordet mens hans spiller" :wink:
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Fairground
Kan du smide et par af de sange op?

tænkte på
Fairground
CA Party Freak

Indlæg af Fairground »

Maunus skrev:Fairground
Kan du smide et par af de sange op?

tænkte på
Desværre... hvad der er i min pladetaske bliver i min pladetaske.. sorry !
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Acceptabelt
Da Clown
DJ

Indlæg af Da Clown »

Fairground skrev: Gør du ikke altid det... "Prøv at sætte dig ind under bordet mens hans spiller" :wink:
hov hov... ikke min skyld, hende blondinen ikke forstod en hentydning :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Magnus de 2 nume kan du få på www.dance-tunes.com så vidt jeg husker.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

DjMail
Mange tak, henter med det samme. :)
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Re: Music Matters @ Karizma Club Slagelse 14-09-07

Indlæg af chreddy1 »

kloojve skrev:4 timer og 10 min. med "Pre Party" opvarmning af CA's egne Fairground

dvs. de første 5 kavrter, er et ekslusivt house set , hvorefter resten af lokalet blev fyldt, og den store fest gik igang..

Genrene er meget blandet, men generelt elektronisk...

som sagt dette er et ubehandlet rip..
kom lige til at finde det frem igen, har så fået hørt noget af det.. men tænkte lige over, hvem er det egentligt der har mixet det..? er det de 4 timers preparty med Fairground..? for det er jo lige lidt over 4 timer..
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

de første 75 min er med Fair, herefter er det blandet, mig, kenneth k, og Mads Volff der spiller..
Besvar