REQ: Orginalt tema fra Lykkehjulet !!!
Redaktør: Moderators
-
Crackdealer
- Geografisk sted: Kan ikke findes på google..
tja... gik ikke ud fra mine indlæg kom frem eftersom jeg fik meddelsen DEBUG mode et-eller-andet hvergang jeg ville poste... Så jeg ville da mene at jeg kun har spammet ubevidst??
Synes godt nok kortene sidder ret løst hos admins for tiden
Får IGEN denne her fejl
Men har opdaget at beskeden blir postet alligevel. Er det ikke noget der kan og skal rettes op på?
Synes godt nok kortene sidder ret løst hos admins for tiden
Får IGEN denne her fejl
Kode: Vælg alt
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php
Skal man skrive noget her?
Den eneste som vist kan gøre noget ved det er nco, og han skal lige have lov at se CA først.
Han ligger nok med bunden i vejret på en sofa på Nørrebro, så han må lige få et par timer.
Jeg skal se om jeg kan få fjernet dit ene kort. Det skulle du ikke have haft. Men de første fire indlæg med dit sendspace link var alle forskellige og de sidste to som jeg slettede var bare din Værsgo Kazo, som du havde fået skrevet på de to sidste sendspace indlæg.
...
Han ligger nok med bunden i vejret på en sofa på Nørrebro, så han må lige få et par timer.
Jeg skal se om jeg kan få fjernet dit ene kort. Det skulle du ikke have haft. Men de første fire indlæg med dit sendspace link var alle forskellige og de sidste to som jeg slettede var bare din Værsgo Kazo, som du havde fået skrevet på de to sidste sendspace indlæg.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
Crackdealer
- Geografisk sted: Kan ikke findes på google..
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland