Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
DjMail skrev:Hmm hvorfor bruger man både reason og cubase.
Du loader squ da bare reason i cubase - det bliver sjældent nemmere.
Man kan vel bruge ReWire?, men vel også det du mener med at åbne reason i Cubase
Og det kan jo være ikke alle synes nummeret er lort, og derfor hidser de sig op.
Personligt kan jeg ikke lide nummeret.
Er meget mere til Club Sound - Speed of sound, eller hva den hedder
Jo har du ret. Men hvis du kigger på datoen for indlægget, så var det tilbage i 2003, jeg var en spasser og uploaded noget jeg ikke havde lavet selv. Men i stedet for at stikke halen mellem benen så begyndte jeg at tage det mere seriøst og tog alt den kritik til mig som jeg kunne få for det de mix og bootleg jeg smed op, og er da en af grundende til at jeg blev ved og blev bedre, så at smide noget op man ikke har lavet selv, er totalt plat (ved jo hvad jeg snakker om) og så er der egentlig ikke så meget mere at sige til det. Og come on folkens, hvis han havde lavet det selv så havde han jo for længe siden smidt de ting op......
Så 9 det sys jeg ik skal op igen
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Tror du misforstår... jeg har intet at gøre med det mix der bliver omtalt Der var bare en der citeret til noget DjMugge (mig) havde skrevet...bare lige det jeg ville kommentere
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
unf unf unf... nu skal i høre.. han har mixet det ved at smidde det i Acid, og klippet starten af... længere er den ikke.. intet mindre end et geni er han