Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Hejsa...
Har sgu fået min XP cd væk efter jeg lige er flyttet.
Nu står jeg og skal formatere, og leder efter en version på nettet..
Synes kun jeg kan finde sådan nogle underlige versioner folk har pillet ved..
Nogle der ved hva jeg kan bruge? Gerne rapidshare.com links..
Er lidt lost?
Altså det skal virke som mit gamle, når jeg satte den i blev jeg spurgt om jeg ville formatere drevet osv, hvor den så formaterede spanden og så bagefter gik den ind i XP installationen
Ville høre om snabelfisk eller en anden stadig har én version? og om der er en der vil smide den op på min ftp?
- for den version jeg har nu, har man 30 dage inden man skal aktivere den, og lige meget hvad jeg har prøvet kan jeg ikke komme udenom det, så skal formatere hver måned.
Hoopstar skrev:Ja snabelfisk men hvis det er muligt at få en der er corp hvor det aldrig er nødvendigt at gøre noget er det jo smartere..
Ja, jeg har flere corp udgaver, som du beskriver, aldrig skal pilles ved...
Men det skulle der så alligevel.'På et eller andet tidspunkt, finder Microcrap jo ud af at en sådan corp er neglet, og så blacklister de den via update.
Og så er din XP un-valid.
Som snabelfisk siger, så kig under xp validering [søg i forum] - der er indtil flere løsninger på problemet.
Man kan også fint benytte sig af det selvom det kører uden problemer, for så kommer der ingen problemer