Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har det her problem at denne laptop skriver tal i stedet for bogstaver, og problemet har opstået før, hvor jeg dengang havde et usb mus og keyboard sat til. Så fjernede jeg musen og det virkede igen med en ny mus til. Troede problemet var løst men nu er problemet så opstået igen og denne gang har jeg ikke sat mus eller keyboard til min laptop.
Jeg har prøvet at google det lidt men synes ikke jeg kunne finde noget som er tilsvarende mit problem, desværre
Håber i kan hjælpe mig så hurtigt som muligt da det er min arbejds laptop..
Du er vel ikke kommet til at trykke på noget så simpelt som Num Lock? Prøvede jeg da en gang, og blev ret forvirret da der kom tal frem i stedet for bogstaver..
Bubbie skrev:Du er vel ikke kommet til at trykke på noget så simpelt som Num Lock? Prøvede jeg da en gang, og blev ret forvirret da der kom tal frem i stedet for bogstaver..
Nu vil jeg sige at den ene af tøserne herinde ikke kan sammenlignes med det problem der. Derfor blev "fleste" benyttet. Jeg tvivler stærkt på at Sunshine ikke ville have gennemskuet tastaturproblemet efter fem sekunders overvejelse - og jo hun er lidt af en nørd desuden.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Ocean skrev:Ha Ha....... det ligesom dem som går i panik når de kommer til at røre ved insert tasten også den sletter det man har skrevet i forvejen...
QrazyLeg skrev:Nu vil jeg sige at den ene af tøserne herinde ikke kan sammenlignes med det problem der. Derfor blev "fleste" benyttet. Jeg tvivler stærkt på at Sunshine ikke ville have gennemskuet tastaturproblemet efter fem sekunders overvejelse - og jo hun er lidt af en nørd desuden.