Er den så svær at finde ?!?!speller skrev:Den burde ligge i min postkasse, men kan sq ikke finde nøglen.
Men i så fald at den ligger der, så ripper jeg da lige engang.
Nik & Jay - Op På Hesten (DJ Aligator Remix)
Redaktør: Moderators
Den lå der ikke. Må lige have fat i Jesper..
Håber en anden har den så.
Den kan høres her senere:
http://www.myspace.com/djaligator
Håber en anden har den så.
Den kan høres her senere:
http://www.myspace.com/djaligator
jaja, slap nu af.. det ska nok dukke op på et eller andet tidspunkt.. det kommer jo ikk hurtigere, af at en tråd bliver spammet med "vi venter"-indlæg..
jeg kan forstå hvis man spørger efter et par dage, men hvis der er 27 der skriver "venter" i samme tråd hver eneste dag.. det er bare for mange indlæg om det samme i samme tråd pr dag..
jeg kan forstå hvis man spørger efter et par dage, men hvis der er 27 der skriver "venter" i samme tråd hver eneste dag.. det er bare for mange indlæg om det samme i samme tråd pr dag..
Godt du selv bidrager til at spamme lidt i trådenchreddy1 skrev:jaja, slap nu af.. det ska nok dukke op på et eller andet tidspunkt.. det kommer jo ikk hurtigere, af at en tråd bliver spammet med "vi venter"-indlæg..
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
FYI: DEN KOMMER FØRST PÅ PROMO TORSDAG TIL "NORMALE" DJs.!
Kan godt være, men der er i hvertifald 1 her inde på denne tråd, som siger han har den9 skrev:Godt du selv bidrager til at spamme lidt i trådenchreddy1 skrev:jaja, slap nu af.. det ska nok dukke op på et eller andet tidspunkt.. det kommer jo ikk hurtigere, af at en tråd bliver spammet med "vi venter"-indlæg..
jeg kan forstå hvis man spørger efter et par dage, men hvis der er 27 der skriver "venter" i samme tråd hver eneste dag.. det er bare for mange indlæg om det samme i samme tråd pr dag..Så kan jeg da også lige lave et til indlæg hvor jeg kommenterer din kommentar...
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Camp/aedruSvin 2008 @ Skanderborg Festival
host host siden hvornår er vi djs blevet normale?? den står vis for egen regning den der jeg vil ikke være normal..9 skrev:Godt du selv bidrager til at spamme lidt i trådenchreddy1 skrev:jaja, slap nu af.. det ska nok dukke op på et eller andet tidspunkt.. det kommer jo ikk hurtigere, af at en tråd bliver spammet med "vi venter"-indlæg..
jeg kan forstå hvis man spørger efter et par dage, men hvis der er 27 der skriver "venter" i samme tråd hver eneste dag.. det er bare for mange indlæg om det samme i samme tråd pr dag..Så kan jeg da også lige lave et til indlæg hvor jeg kommenterer din kommentar...
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Den skal fandme høres... Det er jo ikke så tit man nødvendigvis glæder sig til noget fra Dj Aligator, men hvad angår de 128 BPM og Benassi lyd, så kunne det jo være meget sjov med noget Nik/Jay i den stil.
Desværre lyder alt, der bliver produceret efterhånden som Benassi...
Desværre lyder alt, der bliver produceret efterhånden som Benassi...
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Kan høres på myspace nu.. http://www.myspace.com/djaligator
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
-
bukkebrusen
- Captain