Habitat skrev:
Syntes det er ringe du skriver "djz.dk ikke kender til gode smag", måske ikke din smag ? og tror nu heller ikke hele djz.dk er enig med ham som har lavet andmeldsen. og nogle gange skal man høre hvad folk vil høre, en gode DJ spiller det som passer til folket og ikke hvad han/hun bedst kan lide.. du tager vel heller ik fest, og sætter dit metal, hard styl, techno, hip hop (eller hvad du høre). Og regner med alle andre er vilde med din smag ? Eller håber jeg ikke du gør...
Nu har jeg aldrig skrevet "djz.dk ikke kender til gode smag" hvilket jeg også stærkt tvivler på man overhovedet kan sige, da det ikke gider nogen mening.
Jeg skriver djz.dk generelt ikke er kendt for god smag, hvilket jeg mener i forhold til siden er henvendt mod mobil jocks og provins djs, fair nok men synes bare tit de lovpriser noget lortemusik.
Regner ikke med alle er vilde med det samme musik som mig, men der er heldigvis nok til at jeg kan gå i byen hver weekend uden at skulle hører DJ Aligator eller Basshunter.
Nu var det ikke fordi jeg var ude efter en lang diskution, det var bare lige en lille spydig bemærkning fra min side, regnede ikke med det ville udløse ramaskrig.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.