Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
IE View Lite (se webpage med IE istedet for FF)
Dansk Ordbog (siger lidt sig selv - undgå røde understregninger)
Gmail Notifier (se hvornår der er kommet nye Gmails)
PDF Download (vælg mellem download, view as HTML, view with external viewer)
Tab Mix Plus (Manages and boosts tabs and tabbing)
Og så har jeg Vista-Aero som theme. Dejlig behageligt.
Kunne være rart hvis i andre lige gad at kommentere plug-in'et kort.
Har I oplevet problemer med jeres Firefox? Jeg kan ikke huske hvornår det stoppede, men der er absolut ingen af mine plugins der er aktive mere. Jeg kører med FF 2.0.0.7.
Ved nogle af mine plugins står der at de ikke er kompitable med den version og der er fair nok, men ved downthemall, som jeg ellers bruger utrolig meget, står der blot at "Denne tilføjelse vil blive installeret når Firefox næste gang genstartes", men der sker aldrig en dyt. Det er lige som om at FF har blokket for alle mine plugins, og syns ikke jeg kan finde noget om det i indstillingerne.
Ud over hvad der er nævnt bruger jeg Forecastfox. Det er rart lige at kunne tjekke vejret hvis jeg ikke vil kigge ud af vinduet
Har tidligere haft problemer med min Firefox og java, plus lidt andet. Firefox svarede ikke så snart jeg var på en side med Java. Da jeg så formaterede kopierede jeg mine indstillinger med over, men problemet var der stadig.. Undlod jeg så at kopiere mine Bogmærker over i den nye installation, virkede det hele.. Meget underligt.
Via 'kør' skrev jeg stien '%appdata%\Mozilla\Firefox\Profiles' og fandt min 'profilmappe', der ku jeg ta min html fil fra min gamle com-p og erstatte den med den nye bookmarks.html. KÆFT det kører for mig
Men ellers tak for den hurtige respons! Det er jo nogen gange den hurtige/ sikre måde at spørge, i stedet for at bruge vores gode ven google nu hvor jeg ikke lige er den vildeste haj til com-p. Jeg betragter den nærmest som min kæmpe walkman ; )
Nu hvor vi er ved Firefox. Er Ekstra Bladets nye redesignede hjemmeogså meget tung hos jer? Kunne forestille mig det er noget af deres flash-gøgl som der gør det.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco, ligenu er det.. men det er nok oss kun fordi vi er pænt mange på skolens net ligenu.. var jeg derhjemme ku jeg ikk forestille mig at det ville være langsomt..