Hej Alle sammen...
nu har jeg længe læst om folk, der søger det perfekt værktøj til at finde bpm med.
jeg faldt over dette program på nettet "MixMeister - BPM ANALYZER" og det virker bare til UG!!!
Du tilføjer bare dine mp3 eller en hel mappe, også finder den BPM'et 99,9999% præcis..
Du kan hente programmet her:
http://rapidshare.com/files/61842052/bpmanlyz.exe
THE ULTIMATE BPM COUNTER...
Redaktør: Moderators
-
Crackdealer
- Geografisk sted: Kan ikke findes på google..

MixMeister BPM Analyzer is this month's Free Stuff. This is a free program you can use to determine the exact BPM (beats per minute) of any song. BPM Analyzer allows you to:
* Calculate extremely accurate BPM counts for any song.
* Drag and drop music files from Windows Explorer.
* Display and sort files by Title, Artist, or BPM.
* Update ID3 tags in your music files with exact BPM information.
* Easily print BPM reports for your entire music collection.
* Export BPM counts for use in other programs.
* Free to use and distribute for non-commercial purposes.
cool, tak!
Schrødingers kat er død
Har også brugt det siden det blev frit fra Mixmeister og jeg har faktisk ikke oplevet fejl. Nogle gange kan det mene 80 BPM isf 160 BPM, men det er let fatteligt til mig. Jeg stoler temmelig meget på det når jeg mixer. Alt i hele tal kan jeg næsten i hovedet, når jeg ser en wave file, men når der er et track i 126,8 BPM så er Mixmeisterens rart at have.. for mig i hvert fald 
Bruger det ikke mindst når jeg lige skal checke at jeg har fixet BPM rigtigt på en CD.... og ikke glemt noget.. hmmm
Bruger det ikke mindst når jeg lige skal checke at jeg har fixet BPM rigtigt på en CD.... og ikke glemt noget.. hmmm