usb key virker ikke på vista mere?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

usb key virker ikke på vista mere?

Indlæg af chreddy1 »

hey..

min 1 gb usb key virker ikke mere på min stationære, som jeg har vista på.. men det har den gjort indtil igår (og der var der oss vista på den).. hvad kan være gået galt?

det skal lige siges at jeg ominstallerede vista igår, pga den var helt fucked (den lukkede explorer.exe når jeg åbnede kontrolpanelet)..
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Overvejet om din USB stick ikke er blevet ristet?
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

hmm.. har nu ominstalleret igen, da jeg havde glemt at formattere c drevet som jeg ville.. og nu virker det fuldstændigt som normalt.. plug and play.. men alligevel meget mærkeligt..
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

okay, nu virker Vista igen ikke ordenligt.. den genstarter nu explorer.exe igen, når jeg åbner kontrolpanelet.. hvad kan man gøre? og hvad kan der være sket..?
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

I nogle tilfælde kan det hjælpe at køre softwaren originalt ;)

Ej, uden pis - det [kan] virkeligt være årsagen, men selvfølgelig kan pirat software også fungere.

Men ellers er det ikke ualmindeligt, at en usb-key går kold.
Jeg har haft et par stykker, som bare viser at disken er fyld op med så og så mange % - og al data er af .raw typen...
Ud over kanten.. du´r ikke mere.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

okay :).. men har fundet ud af hvorfor den gjorde det.. fandt ud af at der er noget der hedder Logbog (hvor er jeg dog smart :P).. og den sagde at det var en fil i nero 8 der gjorde det.. så ominstallerede jeg nero uden den funktion og nu gør den det ikk mere :)..
Besvar