Projektor..hvilken?
Redaktør: Moderators
Projektor..hvilken?
hey folks....
jeg står og vil købe mig en projektor, til hjemmebio...men har intet forstand på det, håber der er nogle her der kan hjælpe mig med det, da jeg nødig vil købe noget forkert, de koster tros alt lidt jo...
peace
jeg står og vil købe mig en projektor, til hjemmebio...men har intet forstand på det, håber der er nogle her der kan hjælpe mig med det, da jeg nødig vil købe noget forkert, de koster tros alt lidt jo...
peace
For 15000 - 20000 kr. kan du få sidste års model af det jeg vil kalde den bedste projektor til hjemmebio. Den er fra Sony og kan stilles i en rimelig skarp vinkel fra lærredet og stadig give et klart billede. Det er perfekt til hjemmebio, hvor man måske ikke lige kan stille projektoren på den rette placering. Den holder billedet lige... som om den stod lige midt for lærredet.
Hvis du alligevel havde tænkt dig at fyre en masse penge af, så vil jeg foreslå at du har Pioneer's 50" plasmaskærm i baghovedet. Bedre plasma-tv fås ikke... Det koster ca. 50.000 uden rabatter.
Hvis du alligevel havde tænkt dig at fyre en masse penge af, så vil jeg foreslå at du har Pioneer's 50" plasmaskærm i baghovedet. Bedre plasma-tv fås ikke... Det koster ca. 50.000 uden rabatter.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Ang. projektor.. fik lige et tilbud fra MM-Vision.. er den her god?
Panasonic PT-AE-700 Projektor
Panasonic har gjort det igen! Ægte widescreen projektor, uden tvivl den bedste projektor til DVD og TV fremvisning. (Understøtter selvfølgelig også PC brug m.v.)
- Progressive scan technology
- HDMI Digital Link
- Lens Shift Joystick
- 10bit full digital processing & digital gamma processing
- 26db Low Fan noise
- Powerful images produced by a 16:9 wide LCD panel
- Short focal lens lets you enjoy large-screen images across a small room
- Brightness of 1000 ANSI lumens, 2000:1 high contrast ratio
- Compact and Portable, Simple Configuration
- Smooth screen technology
- High Resolution panel 1280x720 Pixels
- Vertical and Horizontal Keystone adjustment
- Full 10 bit Processing & Gamma Correction
- 1024 shades of gradation (1 billion colours)
- Short throw capability 100 inch diagonal at a distance of 3.1m
KUN 13995,-
Panasonic PT-AE-700 Projektor
Panasonic har gjort det igen! Ægte widescreen projektor, uden tvivl den bedste projektor til DVD og TV fremvisning. (Understøtter selvfølgelig også PC brug m.v.)
- Progressive scan technology
- HDMI Digital Link
- Lens Shift Joystick
- 10bit full digital processing & digital gamma processing
- 26db Low Fan noise
- Powerful images produced by a 16:9 wide LCD panel
- Short focal lens lets you enjoy large-screen images across a small room
- Brightness of 1000 ANSI lumens, 2000:1 high contrast ratio
- Compact and Portable, Simple Configuration
- Smooth screen technology
- High Resolution panel 1280x720 Pixels
- Vertical and Horizontal Keystone adjustment
- Full 10 bit Processing & Gamma Correction
- 1024 shades of gradation (1 billion colours)
- Short throw capability 100 inch diagonal at a distance of 3.1m
KUN 13995,-
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
den er ok.. men hvordan står det til med en evt. garanti? alså giver MMvision noget ud over de 2 års reklamationsret?
jeg har den her nede i biksen:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/bil ... r_sort.htm
super nice projektor, med et mindst lige så godt billede.. en fordel ved at handle hos hi-fi klubben er at der er 2 års garanti, IKKE reklamations ret.. ægte garanti.... specielt med produkter i den her prisklasse vil jeg anbefale at man enten tegner en ekstra forsikring, eller tjekker hvilken garanti butikken yder?...
jeg arbejder i hi-fi klubben, jeg er en lort og en idiot fordi jeg fremhæver vores produkter.. men kan man ikke se logikken i det her så gir jeg en øl
jeg har den her nede i biksen:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/bil ... r_sort.htm
super nice projektor, med et mindst lige så godt billede.. en fordel ved at handle hos hi-fi klubben er at der er 2 års garanti, IKKE reklamations ret.. ægte garanti.... specielt med produkter i den her prisklasse vil jeg anbefale at man enten tegner en ekstra forsikring, eller tjekker hvilken garanti butikken yder?...
jeg arbejder i hi-fi klubben, jeg er en lort og en idiot fordi jeg fremhæver vores produkter.. men kan man ikke se logikken i det her så gir jeg en øl
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
præcis... skulle bruge et link til et hjemmebio forum.. til inspirationniller skrev:He he - der er jo ingen skade sket, men en øl er selvfølgelig aldrig af vejen. Jeg undrede mig også bare over hvordan du overhovedet har fundet en så gammel tråd frem, men det må jo givetvis være gennem noget søgning...
Tja, det er jo korrekt det han har gjort. Der er søgt på emnet før. Så det er jo ganske fantastisk nogen faktisk gider gøre det inden de poster.
www.danskhjemmebioforum.dk aka. www.dahf.dk vil med garanti hjælpe med dine spørgsmål. Elsker det forum.
www.danskhjemmebioforum.dk aka. www.dahf.dk vil med garanti hjælpe med dine spørgsmål. Elsker det forum.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!