Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Så for noget tid siden en gut der havde en rimelig fed tatovering.
Det var på højre arm, hvor han havde tatoveret 3 stjerner lige omkring/i nærheden af albuen. Der var ikke noget farve eller noget i, bare 3 sorte stjerner.
Jeg har kigget meget på nettet efter en lignende tato men uden held.
Så hvis der er nogen af jer der kan finde billed eller noget så ville det være super.
hmm hvis du gerne vil ha sådan en tus hvorfor så ikke fortælle en tattovør om den så tegner de en der er 100% din egen og ikke bare en kopi af en andens!
YaKuZa_MaB skrev:hmm hvis du gerne vil ha sådan en tus hvorfor så ikke fortælle en tattovør om den så tegner de en der er 100% din egen og ikke bare en kopi af en andens!
Yeah det vil jeg gi dig ret. Få den lavet lidt anderledes end den du har set..
Haha mt er du kommet på fornavn+begyndelse bogstavs-efternavn hehe med morten B
Anyway skal du have din egen tatoo så er det et gammelt kneb at hvis man skal tænke kreativt - så skal du søge inspirationen - lave modsætningen af inspirationen, skriv ned hvad du mener der ikke virker ved inspirationen og tegn så det værste du kunne forestille dig.
Derefter vil du få et eureka moment hvor din egen ide rammer dig
Det her er min lille tus alt er lavet i frihånd af tattovøren. Jeg skal ha bygget det sámmen op på den anden skulder snart bare med anden drage også skal hele ryggen fyldes ud. så ja der skal arbejdes lidt med nåle snart hehe!
Ja ja coke sådan ser en mand ud hehe. det skal lige siges de billeder er 2 år gamle og jeg er blevet meget mere behåret efter de billeder er taget vil du se cokeline??
Jeg håber du har barberet dig under armene. Ellers ender det med, at dine hunde ikke kan kende forskel på dig som herre, og den næste tæve der skal tages doggy-style.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
3dotz skrev:Jeg håber du har barberet dig under armene. Ellers ender det med, at dine hunde ikke kan kende forskel på dig som herre, og den næste tæve der skal tages doggy-style.
...
damn kan vi ikke få nogle billeder herind af feffes mave så kan folk snakke om hans behåring hehe.
3dotz jeg få vokset min ryg og barbere mig under armene nu så bare rolig hundene kan godt se forskel det er bare noget pis hvis man ejer en mexikans hårløs hund de vil jo kneppe ens ben 24/7