Brokketråd
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
For det 1. var mit tog forsinket over 30. Min.. Så kommer jeg hjem, tager elevatoren, SÅ SÆTTER DEN SIG KRAFTEDME FAST!!... Nå jeg trykker på alarm knappen og bliver efter 2 min. stillet om til en vagtcentral, som så ville sende hjælp ud. efter godt og vel en time i en elevator, med en stor luftfugtighed, og stank af bræk kom jeg fri, og så kom jeg hjem!! Aldrig me'r elevator til mig..
amh skrev:For det 1. var mit tog forsinket over 30. Min.. Så kommer jeg hjem, tager elevatoren, SÅ SÆTTER DEN SIG KRAFTEDME FAST!!... Nå jeg trykker på alarm knappen og bliver efter 2 min. stillet om til en vagtcentral, som så ville sende hjælp ud. efter godt og vel en time i en elevator, med en stor luftfugtighed, og stank af bræk kom jeg fri, og så kom jeg hjem!! Aldrig me'r elevator til mig..
hvorfor åbnede du ik bare loft lemmen og kravlede op af metal wire med dine bare næver. har du aldrig set film eller hva ?

-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hehe, det ville være nice hvis man kunne det, dog sad den fast mellem 1. sal og stuen, så man kunne se ud, og få lidt luft, problemet var bare at loftet ikke havde nogen lem, kun udsugnings ting. ... Men der kom nogle og prøvede og åbne dørene men det kunne man ikke uden en trekantet nøgle, så sådan skal jeg anskaffe mig i tilfælde af det skulle ske igen. Jeg kunne også bare have sat mig ned og have set noget TV på min mobil, men det tænkte jeg sq ikk lige over... 
På min arbejdsplads sælger vi HP og Lexmark printere. Her er det samme gældende. Intet medfølgende USB-kabel. Deres begrundelse er, at det er meget forskelligt hvor langt folk vil have kablet og at mange har et i forvejen.Mikkel skrev:Hvorfor fanden sælger Canon deres printere uden USB-kabel! Fuckers!
Men træls er det da.

Irriterende at skulle læse om de få, der mener de mange har taget fejl. Det sker her, men Helle Thorning var også god til at fortælle, at danskerne ikke var parate til hende.
Nej Helle. Vi tror bare ikke en døjt på dig og vil gerne undgå svingdørspolitikken. Ærgerligt Ny Alliance kom over spærregrænsen.
...
Nej Helle. Vi tror bare ikke en døjt på dig og vil gerne undgå svingdørspolitikken. Ærgerligt Ny Alliance kom over spærregrænsen.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Nu kan man umuligt kalde dem "de få" - 81 mandater er trodsalt næsten 50% af den danske befolkning.3dotz skrev:Irriterende at skulle læse om de få, der mener de mange har taget fejl.
Jeg er dog enig i at NA havde tjent Danmark bedst ved at komme under spærregrænsen!
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
haha ja, de "få" er så 49.5%, så der er altså ikke så stor forskel...
"VKO-blokken har med 50,5 procent af stemmerne fået flertal på i alt 89 mandater i det nye Folketing."
http://nyhederne.tv2.dk/politik/article ... 64111.html
"VKO-blokken har med 50,5 procent af stemmerne fået flertal på i alt 89 mandater i det nye Folketing."
Ja uden Ny Alliance...hirayz skrev:haha ja, de "få" er så 49.5%, så der er altså ikke så stor forskel...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
"Kært barn har mange navne"3dotz skrev:Et det det dú kalder kærestens rumsterstang.Sunshine skrev:jeg bed mig selv i tungen i går i et ihærsigt forsøg på at kværne en tivolistang. Den er stadig så øm, at det føles som et brændemærke, og den er helt rød.
...
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!