Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
står i den situation at mit gamle Norton Ghost 9.0 ikke virker til min Vista, og har så kigget lidt på Norton 360, hvor det hele er samlet i en pakke.. men så er mit spørgsmål så, fungerer Nortons antivirus og anti-spyware godt..? (for det hører også med i 360)
Norton har været det værste program, der nogensinde har været installeret på min computer. Overbeskyttende, æder al din kraft i computeren og generelt bare vildt irriterende.
Norton er ekstremt dårligt! ... Der findes bedre GRATIS alternativer... men altså som sagt det er en smagssag... Af de gratis ville jeg foreslå Antivir.. eller Avast.. Og som firewall så brug Comodo Firewall. Evt. supler med noget spywareguard ..
okay .. men goddie, jeg tænkte nu ikk på antivirus og spyware-delene da jeg har to ganske gode programmer til det..
tænkte mere på om jeg skulle vælge Norton 360 eller Ghost 12.0.. for ifølge hva jeg har læst mig frem til skulle der være deres Ghost 12.0 indbygget i 360 ..
Okay - prøv nu lige at tage Jer sammen, og LÆS hvad den gode chreddy ønsker :
Et alternativ til Norton Ghost !
Ikke en firewall
Ikke antivirus
Men Ghost eller lignende.
[Ghost er en applikation til at lave et - ja - ghost af din harddisk. Hvis maskinen crasher kan du genskabe den ved at køre ghost imaget]
Jeg var næsten forberedt på indholdet i denne tråd, alene ud fra topic.
Der er kun for eller imod, når talen falder på Norton produkter, og ikke noget derimellem. Men som sagt, så læs inden I svarer...