Aqua - Genopstår
Redaktør: Moderators
Aqua - Genopstår
http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article351545.ece
Det ser ud til, at alle tiders mest succesfulde danske popgruppe er på vej til et comeback.
I hvert fald erfarer musikmagasinet Gaffas hjemmeside, at nyheden om Aquas genopståen vil blive meddelt på et pressemøde fredag.
Gaffa har bl.a. talt med gruppens manager, Søren Johansen. Han siger, at han i øjeblikket bombarderes med 'Aqua-relaterede henvendelser', men ønsker ikke at bekræfte fredagens pressemøde.
Aqua blev grundlagt i 1995, og frem til 2001, da medlemmerne gik hver til sit, nåede gruppen et pladesalg på knap 30 mio. eksemplarer, primært af de to album 'Aquarium' med kæmpehittet 'Barbie Girl' og 'Aquarius'.
Det ventes, at gruppen genopstår med de samme medlemmer, som da den blev opløst. Det vil sige med ægteparret Søren og Lene Nystrøm Rasted samt René Dif og Claus Norreen.
Siden bruddet i 2001 har både Lene Nystrøm Rasted og René Dif forsøgt sig med solokarrierer, men uden det store held.
Det ser ud til, at alle tiders mest succesfulde danske popgruppe er på vej til et comeback.
I hvert fald erfarer musikmagasinet Gaffas hjemmeside, at nyheden om Aquas genopståen vil blive meddelt på et pressemøde fredag.
Gaffa har bl.a. talt med gruppens manager, Søren Johansen. Han siger, at han i øjeblikket bombarderes med 'Aqua-relaterede henvendelser', men ønsker ikke at bekræfte fredagens pressemøde.
Aqua blev grundlagt i 1995, og frem til 2001, da medlemmerne gik hver til sit, nåede gruppen et pladesalg på knap 30 mio. eksemplarer, primært af de to album 'Aquarium' med kæmpehittet 'Barbie Girl' og 'Aquarius'.
Det ventes, at gruppen genopstår med de samme medlemmer, som da den blev opløst. Det vil sige med ægteparret Søren og Lene Nystrøm Rasted samt René Dif og Claus Norreen.
Siden bruddet i 2001 har både Lene Nystrøm Rasted og René Dif forsøgt sig med solokarrierer, men uden det store held.
Da jeg var nyudlært salgsassistent havde jeg min egen radio/tv-afdeling i Føtex, hvor sangerinden fra Hit'n'Hide kom ind og handlede.
Hun så ganske godt ud dengang. Mon ikke hun stadig gør det.
Hvis Aqua genopstår, så kommer der nok et nyt Aqua Greatest Hits op til jul med et eller to nye numre. Så giver de et par koncerter og er med på Grøn Koncert og når der så er lidt penge at bruge af igen, så opløser de Aqua igen.
For flere af bandets medlemmer har så vidt jeg erindrer haft et ordentligt pengeforbrug siden successen.
...
Hun så ganske godt ud dengang. Mon ikke hun stadig gør det.
Hvis Aqua genopstår, så kommer der nok et nyt Aqua Greatest Hits op til jul med et eller to nye numre. Så giver de et par koncerter og er med på Grøn Koncert og når der så er lidt penge at bruge af igen, så opløser de Aqua igen.
For flere af bandets medlemmer har så vidt jeg erindrer haft et ordentligt pengeforbrug siden successen.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Hit'n'Hide var jo bare en billig klon (har alle deres singler, så det er ikke fordi jeg ikke synes de var coolTheJackal skrev:Jeg vil hellere se Hit'n'Hide brænde op i helvede..!!!Cokeline skrev:Jeg vil heller ha' Hit'n'Hide tilbage
Hvis Aqua har noget på hjerte synes jeg det lyder rigtig spændende med et comeback. Hvis de bare vil malke en død ko skulle de nok hellere fokusere på noget andet... Men der burde være nok talent til noget spændende
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Det må være René Dif's sidste desperate forsøg på at blive "stjerne" igen. Har ikke set nogen prøve at få et comeback så desperat som ham. Manden vil sælge sin sjæl for at få bare 10min mere i medierne.
Ærgeligt da det nok vil ødelægge at Aqua idag er blevet 90'er kult.
Ærgeligt da det nok vil ødelægge at Aqua idag er blevet 90'er kult.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!