Er det bare mig !

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

BetteMand
Geografisk sted: Aalborg

Er det bare mig !

Indlæg af BetteMand »

Er det bare mig der sys at selvom man lægge et Remix ind eller lign. og spørg efter en evt kommentar, men ingen gir en, ingen hører det. Ingen gir en chance til at komme ud med sit musik...Er det Bare Mig Der Sys Det ?
BetteMand Out..:D
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Det kommer helt an på hvad du ligger op og hordan du vælger at beskriver hvad du ligger op...

Personligt gider jeg ikke hente dem hvor folk skriver sad lige og mixede noget sammen i går, da det som reel er ligegyldigt mixet....

Dem man kan se har brugt tid på det, og har gjort noget ud af det, dem vil jeg gerne komme med en kommentar til (Hvis det er en genre jeg kan li)

Der er så mange herinde der smider ligegyldige mix op, tror det er derfor at trangen til at kommentere et mix er faldet....

Bare min mening :)

Og nu har du da prøvet at få en kommentar :wink:
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg tror i dit tilfælde er det fordi at i din første post glemte du at tilføje et link.

Sådan noget skal helst være iorden i første hug.

Post nr. 2 tilføjer du 3 filer og skriver "Har siddet og leget lidt med mit virtuele Dj," Jeg ved ikke hvad virtuele dj er? og emnet er "Lidt Remxi's"

1.Jeg ved ikke hvordan andre folk har det, men jeg gider ikke at hente 3 filer som jeg ikke ved hvad er.

2. Topiced har en stavefejl og der fremgår ikke hvad det er.

3. Der er står bare nogen fiktive tracknames og jeg ved ikke om det er et mix, remix eller bootleg.

Det får det til at se lidt amatøragtigt ud (og det skal ikke opfattes negativt)

Og så gider størstedelen af folk ikke at hente det.

Der er ikke nogen der vil "købe" katten i sækken.

Kig lidt på hvordan andre folk herinde præsenterer deres mix.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Synes nu jeg har fået fint tilbage på hvad jeg har lavet.. ingen problemer der. ellers må du jo melde dig til flere forums og få mere kritik..

Det er ofte en god ide at ligge det ud på f.eks. speedyshare (eller et andet sted) hvor man ikke skal downloade sangen for at høre den først. ofte når man smider noget musik op fra en selv lyder det ikke lige godt (det er vel også derfor man søger noget kritik) så hvis folk ikke skal til at have sådan noget liggende og flyde på sin computer er det også noget folk gerne vil bruge tid på.

Husk du spørger efter en service, derfor skal den lægges lige klar til højrebenet så folk som kommer forbi lige hurtig uden problemer kan bidrage med hvad de kan.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Maunus skrev:Synes nu jeg har fået fint tilbage på hvad jeg har lavet.. ingen problemer der. ellers må du jo melde dig til flere forums og få mere kritik...
Hans spørgsmål vedrører nok også mere hans egne posts her på chart attack og ikke andre forumer...
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Ja skal jeg så ikke kunne sige, men hvis han savner noget kritik kunne han opsøge flere div. forums og få fra flere vinkler..
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

5,16 indlæg pr. dag Maunus. Chreddy har kun 3.86. Har du overvejet ikke at kommentere alt hvad du læser.

Du ender jo med at nå 2500 indløg før året er omme.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Kvantitet frem for kvalitet :roll:
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

3dotz skrev:5,16 indlæg pr. dag Maunus. Chreddy har kun 3.86. Har du overvejet ikke at kommentere alt hvad du læser.

...
Hold nu .. tror ikke det er første gang du kommentere det? I det mindste bruger jeg ikke mine indlæg på at kommentere andres folk! :evil: er der nu også noget galt i hvad jeg har skrevet i denne tråd? Stopper når en admin sender mig en pm om at beherske mig!
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Maunus skrev:Stopper når en admin sender mig en pm om at beherske mig!
Done
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Bagefter brokker vi os bare over der mangler aktivitet herinde... :roll:

BetteMand, jeg kan godt se din pointe og det må da også være møgfrustrerende, hvis man ønsker at blive bedre. Så kan man vende dem om og spørge hvor meget konstruktiv kritik en der har mixet har givet andre (jeg har ikke undersøgt hvor meget du har skrevet i andre tråde herinde, så hvis du har det er det selvfølgelig ikke møntet på dig).

For mit eget vedkommende gælder det at jeg meget sjældent skriver herinde (eller henter ting herfra) af flere grunde.
Der var en periode hvor folk blot smed deres mix op uden at de havde arbejdet særligt meget på dem. Fint nok hvis det er en work in progress vurdering og kritik man vil have, men skriver man ikke det så er det spild af tid at sidde og lytte til noget der lyder halvfærdigt. Især da jeg ikke bare gider skrive "det lyder fedt, du er for sej", men faktisk bruger en hel del tid på at finde nedslagspunkter i arbejdet der er lagt bag og kommentere dem. Positive som negative. Jeg ser ingen grund til at bruge en time på at vurdere et nummer, der højest har taget en halv time at fabrikere... Medmindre det er et live-mix på 30 minutter selvfølgelig :P

Det næste er at jeg ikke rigtig bryder mig om det meste af musikken (genremæssigt) i dette area. Og skal jeg vurdere noget af egen fri vilje, så skal det altså være noget jeg alene ud fra overskriften ikke siger "aaad" til.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

hehe, 3dotz.. det viser bare min tilbagegang som en meget skrivende person :P.. Maunus, du må sq ikk overhale mig :P..
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Maunus skrev:
3dotz skrev:5,16 indlæg pr. dag Maunus. Chreddy har kun 3.86. Har du overvejet ikke at kommentere alt hvad du læser.

...
Hold nu .. tror ikke det er første gang du kommentere det? I det mindste bruger jeg ikke mine indlæg på at kommentere andres folk! :evil: er der nu også noget galt i hvad jeg har skrevet i denne tråd? Stopper når en admin sender mig en pm om at beherske mig!
LOL... Hvad brugte du så dette indlæg på ;) hehe
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

9 skrev:
Maunus skrev:

...
LOL... Hvad brugte du så dette indlæg på ;) hehe
Ja jeg bliver jo nød til at komme ud med det på en eller anden måde.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Nå folkens hold jer til topic...
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg synes nu jeg har fået fin respons på de bootlegs/remix/tracks jeg har smidt op.
Personligt gider jeg ikke rigtig hente mix som folk smider op - om der så er tracklist og det hele ser professionelt ud. Jeg får alligevel ikke hørt det igennem :)
BØH
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

jeg syns også at jeg har fået fin respons, de gange jeg har smidt bootlegs op..
BetteMand

Indlæg af BetteMand »

Cokeline skrev:Jeg tror i dit tilfælde er det fordi at i din første post glemte du at tilføje et link.

Sådan noget skal helst være iorden i første hug.

Post nr. 2 tilføjer du 3 filer og skriver "Har siddet og leget lidt med mit virtuele Dj," Jeg ved ikke hvad virtuele dj er? og emnet er "Lidt Remxi's"

1.Jeg ved ikke hvordan andre folk har det, men jeg gider ikke at hente 3 filer som jeg ikke ved hvad er.

2. Topiced har en stavefejl og der fremgår ikke hvad det er.

3. Der er står bare nogen fiktive tracknames og jeg ved ikke om det er et mix, remix eller bootleg.

Det får det til at se lidt amatøragtigt ud (og det skal ikke opfattes negativt)

Og så gider størstedelen af folk ikke at hente det.

Der er ikke nogen der vil "købe" katten i sækken.

Kig lidt på hvordan andre folk herinde præsenterer deres mix.
En virtuel Dj er på computeren hvor du har en mixer til både at mixe sange, lave efekter, ..:D
BetteMand

Indlæg af BetteMand »

Og kan også se der hvor det er uploaded, nogen her fra har hentet det, men lader så bare være med at give en kommentar, når det jo også er det jeg spørger efter ...
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Jeg Staller Totalt Når Jeg Ser Folk, Der Skriver Som De Gør På Arto. Det Minder Mig Igen Og Igen Om At Brættet Har For Mange Der Bare Skriver For At Skrive.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Besvar