Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Min computer fucker nå jeg skal spillle et spil eller se en film.
nå jeg går ind i spillet eller filmen kommer der noget frem med en hel blå skærm hurtigt.
og så genstarter min computer,.
den skriver os der er et program i starten den ikke kan åbne.
Det er også vigtigt at sige om den har gjort det før, er det en ny computer, eller en gammel en? Har du for nyligt sat ny hardware i? Er det en bærbar eller stationær? MEGET MERE INFO!!!
Tror ikke problemet ligger der, for det er jo ikke lige når computeren starter op men når der startes en film eller i spil. En fejl i sti burde heller ikke give blå skærm, trods alt.
Hvad fejlen lige kan skyldes har jeg svært ved at gætte på, men har du prøvet at opdatere på windows update? Kunne være en driver eller en specifik bug som er rettet.
Drud skrev:Tror ikke problemet ligger der, for det er jo ikke lige når computeren starter op men når der startes en film eller i spil. En fejl i sti burde heller ikke give blå skærm, trods alt.
Hvad fejlen lige kan skyldes har jeg svært ved at gætte på, men har du prøvet at opdatere på windows update? Kunne være en driver eller en specifik bug som er rettet.
Drud har ret!
Jeg har før haft fejl med min lyddriver!
De var dog periodiske, så det tog et stykke tid før jeg fattede hvad pokker der var galt!
Kør en update og indhent de seneste drivere fra producenten!