Er det bare mig !

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

BetteMand skrev:Og kan også se der hvor det er uploaded, nogen her fra har hentet det, men lader så bare være med at give en kommentar, når det jo også er det jeg spørger efter ...
Sjællendt jeg giver en kommentar på de mix jeg suger herfra, da jeg ikke har så meget forstand på det og derfor kun kan kommentere det med godt eller skidt, hvilket jo ikke er specielt konstruktivt, men mere en personlig mening.
BetteMand
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af BetteMand »

Feffe skrev:
BetteMand skrev:Og kan også se der hvor det er uploaded, nogen her fra har hentet det, men lader så bare være med at give en kommentar, når det jo også er det jeg spørger efter ...
Sjællendt jeg giver en kommentar på de mix jeg suger herfra, da jeg ikke har så meget forstand på det og derfor kun kan kommentere det med godt eller skidt, hvilket jo ikke er specielt konstruktivt, men mere en personlig mening.
Det er jeg faktisk også tilfreds med...:D
BetteMand Out..:D
Smejs

Indlæg af Smejs »

Down1 skrev:Jeg Staller Totalt Når Jeg Ser Folk, Der Skriver Som De Gør På Arto. Det Minder Mig Igen Og Igen Om At Brættet Har For Mange Der Bare Skriver For At Skrive.
Hans nick burde give en indication om det er i dagplejen eller på alderdoms-hjemmet du finder ham ;)
Besvar