Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Redaktør: Moderators
harald
Indlæg: 180 Tilmeldt: 14 okt 2007, 18:42
Indlæg
af harald » 31 okt 2007, 21:39
hvordan ungår man det lange vente tider på rapidshare ?
kan man ikke uden at skulle betale for det få adgang til at
hente en fil uden de lange vente tider ?
Niles
Indlæg: 113 Tilmeldt: 12 sep 2002, 19:57
Geografisk sted: Fra staten Nordjylland
Kontakt:
Indlæg
af Niles » 31 okt 2007, 21:42
Kan kun anbefale dig at betale. Det koster ikke ret meget og så får man en download der siger spar to!!!
-=Proud member of [FeiM] and Chart Attack=-
Down1
Indlæg: 1506 Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:
Indlæg
af Down1 » 01 nov 2007, 00:15
Skrevet i det forkerte forum. Samt et lille hint >> søg og du skal finde. Jeg flytter og låser tråden.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin