rapidshare ??

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Låst
harald
Indlæg: 180
Tilmeldt: 14 okt 2007, 18:42

rapidshare ??

Indlæg af harald »

hvordan ungår man det lange vente tider på rapidshare ?


kan man ikke uden at skulle betale for det få adgang til at
hente en fil uden de lange vente tider ?
Brugeravatar
Niles
Indlæg: 113
Tilmeldt: 12 sep 2002, 19:57
Geografisk sted: Fra staten Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Niles »

Kan kun anbefale dig at betale. Det koster ikke ret meget og så får man en download der siger spar to!!!
-=Proud member of [FeiM] and Chart Attack=-

Billede
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Skrevet i det forkerte forum. Samt et lille hint >> søg og du skal finde. Jeg flytter og låser tråden.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Låst