Hah', min bror snakkede med U$O i byen i Lørdags, og hvis min bror taler sandt er både L.O.C og Johnson igang med nye albums. U$O skulle vist også være igang med endnu et mix-tape
Kri skrev:Hah', min bror snakkede med U$O i byen i Lørdags, og hvis min bror taler sandt er både L.O.C og Johnson igang med nye albums. U$O skulle vist også være igang med endnu et mix-tape
Lyder fandme nice Hvor går din broder i byen henne ?
Kri skrev:Hah', min bror snakkede med U$O i byen i Lørdags, og hvis min bror taler sandt er både L.O.C og Johnson igang med nye albums. U$O skulle vist også være igang med endnu et mix-tape
Typisk det skal ske for Kri bror !
Har kri-bror mødt en kendis før, eller er det, det der "Du kommer her tit" du snakker om?
Typisk det skal ske for Kri bror !
Har kri-bror mødt en kendis før, eller er det, det der "Du kommer her tit" du snakker om?
Fik ikke lige fat i hvad der sidste var, men mener bare typisk. Som altså, han syntes garanteret at det ville være lige så fedt hvis bartenderen nu kunne kaste og svinge med en flaske, som at møde U$O !
host host, der kommer også snart jooks's første soloplade....med mange fede feats. det nye j-spliff kommer også snart med bla. masta ace og az som feats. ufff nice... !!!