Xstatic med Deepack, Trentemøller & Yves Deruyter
Redaktør: Moderators
Xstatic med Deepack, Trentemøller & Yves Deruyter
Nogle der skal til Xstatic Lørdag d. 3 (læs. i morgen hehe) ?
Jeg glæder mig til en fest med 4000 gæster og nogle seriøst store DJs.
Skulle i kigge ned, så kig forbi Area 2 hvor jeg underholder sammen med bl.a. Kato, Rune RK og Trentemøller.
www.xstatic.dk
Skulle i kigge ned, så kig forbi Area 2 hvor jeg underholder sammen med bl.a. Kato, Rune RK og Trentemøller.
www.xstatic.dk
Re: Xstatic med Deepack, Trentemøller & Yves Deruyter
DjMail skrev:Nogle der skal til Xstatic Lørdag d. 3 (læs. i morgen hehe) ?
www.xstatic.dk
Kode: Vælg alt
XSTATIC
Lillebæltshallerne
Middelfart Idræts- & Kongrescenter
Færøvej 74-76
5500 Middelfart- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Haha, jeg er så meget med dig på den dér. Det var griner.FrZ skrev:DjMail skrev:Nogle der skal til Xstatic Lørdag d. 3 (læs. i morgen hehe) ?
www.xstatic.dkSvarer på mit spørgsmål... "Middlefart.. Hahahaha. " citat Jackass.Kode: Vælg alt
XSTATIC Lillebæltshallerne Middelfart Idræts- & Kongrescenter Færøvej 74-76 5500 Middelfart
Men... Fedt event. TAK FOR HEADS UP, IDIOTER.
Ville jeg sgu gerne have været med til...
Det er da "vokset" en del, hva'?
Fly nu bare til KBH, og hæng ud med din main-man tub-tub. Der har vi den slags ill-shit events hver dag - mayn!PsyClone skrev: Haha, jeg er så meget med dig på den dér. Det var griner.
Men... Fedt event. TAK FOR HEADS UP, IDIOTER.
Ville jeg sgu gerne have været med til...
Det er da "vokset" en del, hva'?
- hehe.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Haha hvor er det fantastisk at medierne formår at fremstille det swom en overraskelse hver gang.
Sunshine prøv at gå på et hvert diskotek i danmark - skræmmende så stupide folk stadig er omkring stoffer i nattelivet.
Der er stoffer alle steder, og at politiet havde en mistanke om at der var stoffer til en fest med 4500 gæster, er fandme ikke en overraskelse - det er nærmer skræmmende at de "kun" har en mistanke.
Anyway det var en fed aften, der var super god stemning i begge rum, og der var et lydanlæg jeg aldrig har set magen til i DK.
Specielt lyden i area 1 var helt vild.
Sunshine prøv at gå på et hvert diskotek i danmark - skræmmende så stupide folk stadig er omkring stoffer i nattelivet.
Der er stoffer alle steder, og at politiet havde en mistanke om at der var stoffer til en fest med 4500 gæster, er fandme ikke en overraskelse - det er nærmer skræmmende at de "kun" har en mistanke.
Anyway det var en fed aften, der var super god stemning i begge rum, og der var et lydanlæg jeg aldrig har set magen til i DK.
Specielt lyden i area 1 var helt vild.