IE 7 + dkbn.dk

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

IE 7 + dkbn.dk

Indlæg af amh »

Når jeg har været på dkbn og logget ind i over 1 time kommer den med at der er opstået fejl på siden, og man kan hverken gå på profiler, eller se billeder før man logger udaf computeren og ind igen. Hvad kan dette skyldes ?
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

At dkbn er et fucking nedern sted at bruge sin tid ;)

Prøvet Firefox istede?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Sikker på det ikke bare er noget ved DKBN der fucker?
En cookie der fucker, som så bliver slettet når du logger ud?

Ellers kan du jo droppe DKBN og oprette en bruger ved Glows :wink:
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Den gør samme nummer i FF, når den først er begyndt og gøre det, kan man ikke åbne nye faner i IE7, og den kan ikke åbne pop-ups i IE7.

Jeg er skam overalt - også på Glows. Nu har jeg bare et særlig forhold til dkbn :roll:
Besvar