mig og min mates mobildiskotek skal spille en gymnasiefest op på fredag, men vi er lidt i tvivl omkring valg af tracks..
måske i kunne hjælpe os, med at smide nogle navne op på nogle klassiske "fest sange", (her snakker vi ikke techno
Redaktør: Moderators
Ligner de du hørte da DU gik i gym. Næppe mange gym. elever der kender halvdelen af de numre :SCokeline skrev:Jeg prøver lige at lave en list over sange som jeg har oplevet rykker af de lidt ældre.
Det er jo dog igen smag og behag
Aha - Take on me
George Harrison - I got my mind set on you
Depeche mode - Enjoy the silence og people are people
Wham - Wake me up before you go go
Cyndie Lauper - Girls just wanna have fun
Spin doctors - Two princess
Rick Astley - Take me to your heart eller Never gonna give you up
Rocky Sharpe & The Replays - Rama Lama Ding Dong
Danseorkestret - Kom Tilbage Nu
Rocazino - All My Love
Ray Dee Ohh - Mandags Stævnemøde
One Two - Den Bedste Tid
Anne Linnet & Marquis De Sade - Glor på vinduer
Kenny Loggins - Footloose
Culture Club -Karma Chameleon
Go West - We Close Our Eyes
Katrina & the Waves - Walking on Sunshine
New Order - Blue Monday
Den gale pose - Spaendt Op Til Lir
Manfred Manns Earth Band - For you og Blinded by the light
The cure - Just Like Heaven
Madonna - Like a prayer
Bon Jovi - Living on a prayer
Phil Collins - Sususudio
Billy Joel - We Didn't Start the Fire
Brian Pool - Do You Love
Bryan Adams - Summer of '69
Def Leppard - Pour some sugar
Ritchie Valens - La Bamba
Elvis Presley - hound Dog og I'm all shock up
John Farnham - Pressure Down
Michael Jackson - Black Or White
Mike & The Mechanics - Over My Shoulder
R.E.M - It's the end of the World
Det var lige et par jeg kunne komme i tanke om på stående fod
Uden at virke som en idiot, men hvis i ikke ved hvad der kan og skal spilles til en gymnasiefest tror i så i er de rette til jobbet? Gymnasie fester er noget af det nemmeste at spille til.mazsii skrev:Hej!
mig og min mates mobildiskotek skal spille en gymnasiefest op på fredag, men vi er lidt i tvivl omkring valg af tracks..
måske i kunne hjælpe os, med at smide nogle navne op på nogle klassiske "fest sange", (her snakker vi ikke techno)
Øregård hyrede Keld Tolstrup sidst jeg hørte - ved ikke om alle var glade, men jeg blev alligevel lidt overrasketSig-Mund skrev:Det kommer vel os meget an på om det er Øregård gym. Eller det er Christians havn gym.
der må jeg give Fair ret...Fairground skrev:Uden at virke som en idiot, men hvis i ikke ved hvad der kan og skal spilles til en gymnasiefest tror i så i er de rette til jobbet?mazsii skrev:Hej!
måske i kunne hjælpe os, med at smide nogle navne op på nogle klassiske "fest sange", (her snakker vi ikke techno)
Gymnasie fester er noget af det nemmeste at spille til.
Tolstrup spillede os på Lyngby Handelsskole i fredags.FrZ skrev:Øregård hyrede Keld Tolstrup sidst jeg hørte - ved ikke om alle var glade, men jeg blev alligevel lidt overrasketSig-Mund skrev:Det kommer vel os meget an på om det er Øregård gym. Eller det er Christians havn gym.
Tror som Fair siger, at det er noget af det nemmeste at spille til en gym. fest. Det skal bare være så main-stream som overhovedet muligt.
Som jeg os skrev længere op af, kommer det altså kraftigt an på hvor du går.Mikkel skrev:Tag Magtens Korridorers Friværdi med, så har du i hvert fald til den første halvdel af festen...Går selv i 3g, så ved at der er rigtig mange der hører "sådan noget"...